|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: zonder uitkering uiteraard, ik neem aan dat je niet zomaar een uitkering krijgt als je niet werkt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:In Nederland wel... Je hoeft alleen zo nu en dan een schijnsolicitatie in te leveren en dan zijn ze tevreden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ik dacht dat deze mensen het niet eens waren met "Vol is vol" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Als het niet vol is, waarom hebben ze dan per se de ruimte nodig die van een ander is? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: hehe dat bedoel ik er niet mee. ik bedoel dat mensen je negatief aan kijken als je geen zin hebt om te werken, dat hoeft helemaal niet. maar als je daarbij een uitkering gaat vragen is het alleen maar parasiteren natuurlijk. Het is niet de mens die slecht is maar de overheid die de mogelijkheden aanbied om zo te overleven, toevallig weten allochtonen hier goed op in te spelen, eigenlijk zijn zij beter aangepast aan hun omgeving dan wij ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat weten ze dan ook dankzij de legioenen door de maatschappij gefinancierde advocaten. En ik heb het idd over de situatie in Nederland. Dat is de praktijk. Hoe een Utopia eruit zou zien, dat weet ik ook wel. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Dat is de hypocrisie natuurlijk, als dat nou dezelfde leuke deuntjes opleverde was het nog leuk geweest ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: "je" ? Het gaat niet om mij, en wat ik wil. Niet zo naar binnen drukken. Eerst kauwen, en dan rustig van je vreten genieten. Suck my piss |
|
quote: bijna vergeten te quoten. Suck my piss |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-03-2006 22:32] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Of doe de grenzen dicht en smijt bepaalde grote criminele en anti Nederlandse sektes het land uit gelijk 30% meer ruimte in de steden |
|
Eigenlijk is het best triest dat dit al het tweede topic is dat over krakers gaat. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
yeah... en iedere pagina hetzelfde "ja ik vind dat het geen stelen is" "dat is het wel" enz Je moeder. |
|
Ja triest is dat. |
|
quote: quote: quote: melk of suiker? Suck my piss |
|
quote: Te weinig woningen? Niet dus |
|
quote: MUST!!!!! RESIST!!! GNNNN..... MUST!! KOP IN!!! dude...... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wat is er mis met criminele asielzoekers uitzetten? |
|
Er zijn meer criminele/anti nederlandse organisaties in nederland dan alleen crimi asielzoekers aight? En wanneer ziet men iemand als anti nederlands? Daarbij, was het ook gewoon een ontzettend suffe opmerking. Dom en doelloos. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Helemaal niks. spelfout weggehaald... |
|
quote:Wat is er mis met criminele asielzoekers uitzetten? |
|
zolang een situatie wel eerst wordt bekeken voordat we weer tot prachtige verdronk situaties komen, mag dat van mij.. heb ik ook al eens eerder gezegd. maar wat heeft dit btw met kraken temaken? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Verdonk heerst |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |