|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Pot, ketel, zwart. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Noem je mij nu een lesbische negerin? Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Hahaha, dit kan maar door één iemand geschreven zijn |
|
Iemand met een Judas Priest avatar... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hm, ook in dorpjes zijn letterlijk jarenlange wachtlijsten voor huurhuizen. Voor een doorsnee rijtjeswoning (met 2 of 3 slaapkamers) moet je vaak minimaal 3 jaar ingeschreven staan en meestal zelfs nog langer. Ook hier is het een ramp wanneer je iets zou willen huren. ..."Hate can only create more hate"... |
|
In de Randstad is de wachttijd 5 tot 8 jaar. Dan maar kopen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Juist, dat dachten wij ook . Kopen is trouwens in alle opzichten beter, niet alleen omdat je dan 'sneller iets hebt'. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Klopt. Maar toen Verval en ik wilden gaan samenwonen hadden we niet verwacht dat we iets konden kopen, dus keken we eerst naar huurhuizen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Same here. Totdat je er achter komt dat er op zich best veel mogelijk is als je allebei werkt ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat dacht ik ook, hehe. |
|
quote: grappig, Cohen is van de pvda en hij was bijna de nieuwe leider geworden inplaats van wouter bos. Verder, goh, dus nu zijn ze ineens wel tegen criminelen als hun het slachtoffer zijn, maar normaal moeten ze geknuffeld worden [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 15-03-2006 3:42] |
|
quote: ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Zie van de andere kant ook niets als de geëikte uitspraken en loze kreten. Tevens word de rol als slachtoffer weer uitermate goed gespeeld. |
|
quote: De vraag is dan natuurlijk; wie lokt wat uit -met bijv. provocatie-? In mijn ogen is provocatie totaal irrelevant, zeker als het de argumenten overschaduwt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-03-2006 10:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Als het irrelevant is....waarom ga je dan telkens op in? Ik heb lilith nog geen weerwoord zien geven over het verhaal met betrekking to vermeend toegenomen kunstdiversiteit dankzij kraken.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mensen moeten er gewoon rekening mee houden dat er hier geen krakers zijn. Zoiets typte ik al eerder. Ik haat het trouwens als ik een cd koop en er zit zo'n irritant stikkertje op. Maar goed, mijn haat jegens "stikkers op cd doosjes" is eternal. A.k.a.; daarhebjehemookweer-weetjewel, en dat is te makkelijk/ Uit Grunn, (ouwe) Glasfabriek,bij station is/was dat nou wel/niet gekraakt? Weet dat er wel feesten georganiseerd zijn in het verleden. Iemand enig idee?Hoor er nooit meer wat over, MAAR het staat er nog steeds.. Suck my piss |
|
quote: Ik provoceer niet terug, maar jij vindt het blijkbaar dus wel relevant? Waarom dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Volgens mij hebben ze hier de cultuur nog niet door van kraken. bands als Mihoen, Betercore etc, Dat zijn brute bands uit de underground die al in menig kraakpand hebben gespeeld! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote:Waarom loop je dan (tevens totaal off topic) te zeuren dat Chelman mensen provoceert? Provoceren is een discussiemiddel. |
|
quote:Onee wacht, omdat er volgens jouw smaak brute bands in kraakpanden hebben gespeeld, is het goed als men van elkaar steelt! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dit voegt niets toe aan deze discussie, omdat er toevallig wat underground bands in kraakpanden hebben gestaan, is de hele cultuur van kraken ok? Ik snap je gedachte wel hoor, maar voor mij zal het altijd inbraak blijven En helaas snappen bijna alle krakers de cultuur zelf ook niet, en de gemiddelde fatsoensnorm is ook al te moeilijk (maar dit zijn mijn persoonlijke ervaringen en meningen) [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 15-03-2006 12:16] |
|
quote: Er even vanuitgaande dat je onder meer mij bedoelt met 'de andere kant'. Al een paar keer heb ik gezegd dat ik het zwart/wit beeld van 'kraken= stelen, stelen= slecht, dus kraken= slecht' wilde door breken door positieve kanten van kraakacties te benoemen. Als dat loze kreten en de geëikte uitspraken zijn, dan weet ik helemaal niet wat er hier dan nog te discussieren valt. quote: Waar zie jij een slachtoffer dan? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ik weet niet op welk verhaal je precies bedoelt. Maar ik heb jou ook nog niets horen zeggen over dat het laten leegstaan van grote panden diefstal van ruimte/grond is. Als ik minister van woningbouw zou zijn, dan zou ik kraken toestaan mits er aan een paar voorwaarden wordt voldaan: - het pand moet meer dan een jaar leegstaan. - de krakers moeten op een nette manier met het pand omgaan, dwz geen overlast veroorzaken en er ruimtes voor wonen/werken of cultuur creëren. Eigenaren van leegstaande panden kunnen daar op inspelen door op tijd een nieuwe bestemming/koper voor het pand te vinden, waardoor leegstand wordt verminderd. En krakers die overlast veroorzaken door herrie, troep e.d. kunnen dan aangepakt worden. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Het toeëigenen van een pand wordt gedaan omdat er kennelijk geen andere woningen voorhanden zijn. Die zijn er wel, maar kennelijk voldoen krakers niet aan de voorwaarden voor die woningen. Waardoor er "de staat tegen ons" gespeeld wordt, ergo: slachtofferrol. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |