|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: mogen niet linkse/a-politieke, misantropische en of nationalistische metal bands daar ook optreden ? |
|
quote: Omdat alle buitenlanders in de steden komen wonen komt er een grote woningsnood, vooral als hun nog een keer voorrang krijgen. het is balen ja |
|
je hebt het maar druk morgothdius "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik ken iemand die op het dieptepunt van de goorheid van de wc in de baroeg erin is gevallen hahahahaha |
|
quote: verveel me |
|
quote: ... |
|
quote: yup, hij was erg dronken, stond naast een andere gast in de lange pisbak te pissen (die toen op zijn hoogtepunt van goorheid was, dikke bruine drap, want mensen poepen en kotsten er zo te zien ook in) hij valt in de pispak precies voor die andere gast en die zeikt nog een keer over hem heen hahahah [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 11-03-2006 5:11] |
|
Maar doe mij maar een D-beat |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat ben' de echtn' Suck my piss |
|
het verbaasd me dus nu ook niet dat hij deze dagen zwaar aan de drugs in een kraakpand woont tussen de crusties serieus haha |
|
Lekker oproepen tot geweld. Goede beheersing van d's en t's. Een workshop onder de naam REL JE ROT die succesvol rellen voor ogen heeft. En hier een fijne fotogallerij uit Italiƫ. Jep! Ik ben overstag! Ik zie nu helder de positieve invloed van de krakerts op onze samenleving! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Niet alleen wikipedia is handig voor info. Doe maar even rustig aan, glaasje water Suck my piss |
|
Hmm, door deze advertenties komen krakers er bij mij nog beroerder van af. De gemiddelde Nederlander heeft het er al niet zo op, moetr je vooral zulke affiches maken, wederom een pracht voorbeeld van je eigen ruiten ingooien.. |
|
quote: Indymedia is toch 'hun' orgaan? Scheppen ze dan bewust een negatief beeld van zichzelf? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
quote: Media+hun=ze* OMG LOL!1 Das toch niet moeilijk crusty? skllfck |
|
quote:Ik zou daar graag als ME-er bij aanwezig zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Houd je smoel. |
|
quote: Wow man ik wou dat ik ook zo stoer achter me monitor zat en dat kon zeggen wow, wat goed van je. Je bent echt wel een topper. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ja, houd je smoel. EDIT: Kut, het was 'smoel' [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 14-03-2006 20:15] |
|
wtf dude? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Let niet op mij, ik loop wat te etteren, zal er wel mee stoppen |
|
ollrighty then..... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |