|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Inderdaad, het is één grote ghetto, een grote tering bende. Toevallig ben ik er 2 weken geleden nog geweest, het stikt er van de antillianen, turken, marokkanen, mollukers etc. Als blanke ben je daar in de minderheid. Ik denk dat 2/10 daar nog blank is. Verder heb ik toevallig een blanke vader van rond de 50 gesproken daar in de kroeg, hij vertelde mij dat ie er zo snel mogelijk weg wilde, hij voelde zich niet meer veilig, zijn dochters en vrouw al helemaal niet meer. Kun je na gaan, hoe groot deze multiculturele puinhoop al is. Against God and Government |
|
quote: Wat een stigmatiseren zeg! Ik was ook tegen het kappen van dat bos, het weghalen was grote onzin. Against God and Government |
|
quote: dan moet je op het platteland gaan wonen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Dan wonen er geen allochtonen meer in Nederland? |
|
quote: Daar woon ik al, al zie ik graag nog wat meer van Nederland, helaas ben ik daar niet al te positief over Against God and Government |
|
quote: grappig hoor kan ik ook tegen een buitenlander zeggen dat als hij het slachtoffer is van ''racisme'' dat hij dan maar in zijn eigen land moet gaan wonen. wat als jouw wijk/dorp/stad onleefbaar word gemaakt door een bepaalde grote groep mensen, ga jij dan ook met de staart tussen je benen vandoor ? en wat als over 10 jaar je nieuwe locatie dezelfde ellende krijgt ! |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb last van kinderen in de buurt ... heb je die op het platteland ook? |
|
quote:nou, ik kom zeker drie keer in de week in het Sofiaziekenhuis in Rotterdam en volgens mij zijn wij de enige blanken. Allemaal van die hoofddoeken, die godverdomme te dom/arrogant voor woorden zijn. zo ene achterlijk wijf staat gewoon te bellen met zo een mobieltje in de buurt van couveuzen terwijl er met koeieletters een teken staat aangeduidt, dat zelfs de grootste debiel niet anders kan interpreteren als: "verboden te bellen met mobieltjes". goed, ik heb me weer kunnen ventileren en zal jullie niet lager meer storen met de nutteloze discusse of je wel mag pikken. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-04-2006 21:21] |
|
Levendige discussie die meer en meer offtopic drijft, duz: Voor verdere voortgang discussie mbt allochtonen graag hiero: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1193359 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
heeh dan kan je eigenlijk veel topics sluiten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Misschien moet jij moderator worden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik wil het stadhuis kraken |
|
quote: Dat Rotterdam er zo crappy uitziet is zeg maar redelijk terug te herleiden op het feit dat het ze dat in WWII al GEDAAN hebben........ Negers taggen overigens meestal niet, dat zijn krakende linkse ridders (afgegaan op eigen observatie in de regio in ieder geval ) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Graffiti is toch ook onderdeel van de hiphop cultuur en daar zitten veel negerts tussen. Rotterdam zag er voor het bombarderen idd uit zoals Amsterdam, maar het bouwen van die hoogbouw en zaken als de koopgoot maken de stad al kil en klinisch. Worden er trouwens veel kantoorpanden gekraakt omdat vooral die massaal leegstaan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nee, want de lift doet het niet ... en da kennie he .. |
|
quote: Nope. Daar kan namelijk heel makkelijk aangetoond worden dat de panden in gebruik zijn ondanks dat ze leeg zijn. Elke rechter weet wat de situatie op de kantorenmarkt is en elke rechter weet dat nagenoeg alle kantoorverhuurders nu met acties komen zoals: 'Huur 1 jaar, betaal 10 maanden' etc. Nagenoeg alle leegstaande panden worden aangepakt (nieuwe recepties, integraal WiFi, je snapt hem wel). Ze zijn dus weldegelijk in gebruik maar niet verhuurd. Die komen dus niet echt in aanmerking voor krakerts. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: quote: Ik ga deze hele topic niet doorlezen maar ik wou er op deze manier toch wat over kwijt. Kraken is inderdaad stelen. Maar mensen meer dan de helft van hun mediocere inkomen laten betalen voor onderdak is ook stelen. Het ene maakt het andere niet goed maar een beetje verzet van de kant van de minder bedeelden is iets wat ik alleen maar kan toejuigen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Dit is een groot misverstand ... er zijn zaken als huurtoeslag en als je niet de centen hebt om op jezelf te wonen, dan blijf je maar bji pa en ma wonen ... dus een totaal non-argument, aangezien (wat ook blijkt uit de disucussie met de krakers) uit komt op het volgende: ze willen namelijk op een bepaalde plek, persé wonen, maar daar niet voor betalen. Dat hele protestgeredeneer is een farce. |
|
quote:Dus omdat jouw situatie kut is, is het gerechtvaardigd de situatie van een ander te verneuken? Heel sociaal. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Buiten de discussies die jij met krakers hebt... Jij vindt het dus wel ok dat huurprijzen en de prijzen van koopwoningen worden opgeschroeft? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ten eerste: Zei ik dat? Ten tweede: Welke situatie van welke ander? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Huurprijzen stijgen altijd, is een feit, doet regering weing aan, sterker zelfs die bepalen dat ie maar max 3% per jaar mag stijgen. Als jij op een toplocatie wil wonen, betaal je daarvoor. Ga ergens anders wonen en je betaald stukken minder ... ik woon al jaren behoorlijk goedkoop ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |