|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Of ze laten ze gewoon lekker met rust. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: ik wilde het net zelf plaatsen echt gestoord!! De ME'ers werden vanuit ramen bekogeld met ijzeren pijpen waaraan scherpe punten waren geslepen. Ook werd er brandbare vloeistof zoals spiritus over ze heen gegooid. godverdomme zijn ze gestoord geworden daar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan beweren dat hun de ''anti-fascisten'' zijn! de vriendjes van volkert laten hun ware gezicht weer eens zien zeg!, ik ben niet direct tegen kraken maar een groot gedeelte van het krakersvolk kots ik uit hoop dat ze opgepakt worden want deze idioten krijgen jaren cel als ze gepakt worden en dan zitten ze tussen allemaal buitenlandse criminelen, kijken of ze dan nog steeds zo ''links'' zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 22-03-2006 11:48] |
|
quote: hadden ze moeten doen want ik heb gelezen op indymedia dat ze de binnenkant van de deuren hadden dichtgelast |
|
quote: Ik vraag me af hoe de pro-krakers dit soort oproepen rechtvaardigen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Da's nou cultuur, Chellie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wat ik hier eeen beetje vreem aan vind... Dit heeft geen zak met kraken te maken toch??!? Dit is gewoon vernieling van eigendom en het aanzetten tot haat en vernieling... Toch kanp dat het grote deel van de krakers blijft beweren tegen geweld en dergelijken te zijn, dit bewijst weer eens het tegendeel, net als die actie tegen de politie zoals hierboven ook al aangehaald... Wederom een schitterend staaltje van je eigen ruiten ingooien... |
|
quote: "neem het heft in eigen hand." resulteert, als het een collectief betreft, bijna altijd in knullige pesterijen, i.p.v. mensen bereiken Het heft in eigenhand nemen is alleen individueel een optie(IMO), omdat je dan representatief staat voor jezelf, niet als "mindless borgdrone", maakt niet uit waar je voor staat. Ik steun niemand trouwens, alleen mezelf en, mijn maten die mij stenen aan geven. Suck my piss |
|
quote: Leuk allemaal maar wat vind je hiervan: quote: Ik vind dit voldoende om onder de terroristenwetgeving te hangen. Ze willen namelijk angstaanjagen en hebben onder andere twee van de belangrijkste instituten van onze maatschappij als doel, namelijk de politie en de gemeentes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je spreekt jezelf tegen! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: dan hebben ze jou al ingepakt, zonder jou ooit gesproken te hebben. Pas maar op met info, je angst is de baas. Suck my piss |
|
quote: Je begreep het verkeerd. Ik zei dat je het formeel onder de terroristenwetgeving kan plaatsen, gewoon omdat het kan en niet omdat ik vind dat ze daaronder vallen. Maar ik leid uit je ontwijkende antwoorden af dat je dit soort acties steunt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Electrische hekken met krachtstroom is teh answ3r! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-03-2006 12:37] |
|
quote: Toon jezelf eens wat respect, neem de tijd. Pas op met info. Suck my piss |
|
quote: Nee, dit is wat je zei: quote: Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Precies. Formeel vind ik het voldoende en daarom zou ik het steunen. Soort advocatenpraat dus. Leer lezen. (dat stuk van MM heb je ook al verkeerd gelezen). [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-03-2006 12:53] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik moet eerlijk bekennen alleen de laatste pagina's te hebben gelezen. Maar er zijn ook zat positieve acties van krakers. Als je maar genoeg ellendige voorbeelden neerzet lijkt het vanzelf een zootje uitschot. Maargoed ik weet dus niet waar alle voorgaande pagina's over gaan en ga deze ook niet allemaal lezen. Misschien staan daar wel positieve dingen tussen. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Ik lees wat er staat, hoe kan dat verkeerd zijn? Spel vouten zijn cool! |
|
quote:Argh, weer zo'n 'er zijn zat positieve acties' geblaat... Welke concrete acties hebben dankzij krakers een positieve invloed gehad? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
maar goed, eigen rechter spelen mag dus nu ineens wel van links buitenlandse inbrekers mag ik nu dus vermoorden |
|
quote: Leg een uit hoe ik mezelf tegenspreek dan? Hier staan volgens mij geen tegenstrijdigheden in... |
|
Nou hier in Haarlem zijn er acties tegen de sloop van monumenten en meer oud Haarlem. Verder hebben ze hier een politieke partij opgericht: http://www.axielijst.nl/. Zoeizo zijn de krakers die ik ken hardwerkende mensen of kunstenaars en mensen met een hoop mooie idealen. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Prima. quote: Horen die een voorkeursbehandeling te genieten? quote: Die heb ik ook. Vrijheid, gelijke rechten en plichten voor alle burgers. Mag ik nu ook andermans eigendom toeëigenen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hij doelt waarschijnnlijk op: "het heeft niks met kraken te maken" waarna je vervolgens op krakerts ingaat. Misschien moet je voortaan voor de ietwat minder heldere geesten jezelf duidelijker uiten: "Het heeft niks met de door krakers geliefde idealen en het gaat niet om het verwerven van woonruimte.". KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou hier in Haarlem zijn er acties tegen de sloop van monumenten en meer oud Haarlem. Verder hebben ze hier een politieke partij opgericht: http://www.axielijst.nl/. Zoeizo zijn de krakers die ik ken hardwerkende mensen of kunstenaars en mensen met een hoop mooie idealen. it ain't so bad to be a psychopath |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |