|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Anti-kraak is dat je een minimaal bedrag als huur betaald aan de eigenaar om in zijn pand te mogen wonen/kraken Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Ja idd, maar waarom kraken krakers? Omdat ze tegen leegstand zijn, en zelf uit woningnood niets kunnen vinden. Tenminste merendeel van die lui. Dus als er dit soort oplossingen komen dan is dat juist goed. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ja? En? Is toch goed? |
|
Is het nog steeds diefstal en niet eerlijk tegenover de mensen die WEL voor hun onderkomen moeten betalen. Want nogmaals, hoe rechtvaardigd een kraker het dat hij/zij niet voor een onderkomen/ruimte betaald en de rest van Nederland dat wel moet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nha kijk, als een eigenaar zegt, nha hier mogen jullie onbepaalde tijd zitten voor 50 euro per maand, hou het netjes. Dan is er niks aan de hand imho. Ik vind alleen die houding van het toeëigenen omdat het door de eigenaar niet gebruikt echt uitermate walgelijk, asociaal en zwaar egoïstisch. |
|
quote: Ik zeg ook neit dat kraken goed is. Bedoel, anti-kraak kun je net zo goed gaan huren!! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Ik vind dat de eigenaar van het leegstaande pand wel de krakers er makkelijk uit moet kunnen zetten als hij het weer wil gaan gebruiken. Ik weet niet hoe dit nu volgens de wet geregeld is? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:De eigenaar moet bij de rechter gaan bewijzen of hij daadwerkelijk van plan is het pand weer te gaan gebruiken. Vervolgens beslist de rechter of de eigenaar het recht heeft gebruik te maken van zijn pand. Owja, ondanks dat kraken, ook nadat een pand een jaar leegstaat, in principe verboden is. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 15-03-2006 13:29] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
en als het dan ietwat nette krakers zijn en krijgt die eigenaar zijn gelijk gaat men ook. hebben de lui op het zuiderplein in leeuwarden laatst ook gedaan. zulks komt alleen niet in het nieuws "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dat laatste vind ik ook wel. Maar gelukkig zijn er allemaal regels On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Heeft de eigenaar er alsnog geld, tijd en energie in moeten stoppen om zijn EIGEN bezit terug te krijgen... De mensen die daar verantwoordelijk voor zijn, de krakers dus, zijn NIET netjes. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Als hij die tijd er eerder in had gestoken was het niet gebeurd "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Zeer apart geregeld, ik vind dat je met je eigendomsacte alleen al recht hebt om je eigen pand weer in gebruik te nemen! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Nogmaals, je reinste bullshit. Op de huizenmarkt/pandenmarkt kan het voorkomen dat een pand langere tijd leegstaat, ondanks dat het niet je eigen schuld is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:In principe is dat ook, maar het gedoogbeleid in Nederland maakt dat anders. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Hele punt is juist dat door krakers gemekkerd wordt over de hoge huurprijzen, bedragen voor antikraak zijn belachelijk laag .... |
|
quote:Gedoog, betekent zwak toch? |
|
quote:Dat betekent niet weten wat je wilt, dus de andere kant opkijken en anarchie toestaan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ah zwak dus ... |
|
Ja, komt het eigenlijk wel op neer. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Je kunt het ook anders zien: niks 'de staat tegen ons', de staat tolereert leegstand, daarom 'luis in de pels' van de eigenaren van leegstaande panden. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
En wat doen wij in de echte wereld met luizen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jajaja, verdelgen Ik bedoel het uiteraard figuurlijk. Maar luizen in pelzen zijn aan de fatsoensrakkers hier niet besteed, zo veel is ook al lang duidelijk. ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |