|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb ook idealen, maar als ik daar mee te koop ga lopen, of ik uit ze te extreem ben ik een gevaar voor de samenleving, en dan heb ik nog niks ondernomen kun je na gaan, ook jou krakers vrienden helpen daar stevast aan mee. Krakers die van plan zijn om ME'ers te verwonden met ijzer en brandspiritus verdienen een stuk hout in de nek, en het gros van de kraker is zo. Ik kan het weten, want ik ben er regelmatig mee in aanraking geweest. Dus flikker maar een eind dood met je "goede idealen" Against God and Government |
|
quote: Mooi, was die tijd. Suck my piss |
|
Against God and Government |
|
LOL Suck my piss |
|
quote: Mortal Kombat ownage... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Op indymedia staat het niet ineens, zegt genoeg over ze. |
|
quote: hmm vind ik eigenlijk van niet, stel hoeren toen, ze namen geen verantwoordelijkheid voor hun achterlijke devolutie. en wat heeft dat plaatje te betekenen ? |
|
quote: eerste douche van het jaar |
|
quote: Ik had het dan ook niet over de agressieve krakers waar jij het over heb. Maargoed ik ga me er niet druk om maken, ik kan het van beide kanten bekijken. Er valt voor alles wat te zeggen. Ik gaf alleen aan dat het niet allemaal zo zwartgallig is als het in dit topic geschetst wordt. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Chiel Montagne - Mooi was die tijd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Show 'em Dave! Suck my piss |
|
quote: Nou overtuig me maar eens, ik heb nog geen enkel argument van jou gezien, waardoor ik mijn opinie wat betreft krakers verander. Against God and Government |
|
quote: Ik vrees dat jou mening zover naar de negatieve kant neigd dat ik met argumenten niet ver zal komen. Kom eens gezellig naar een kraakfeestje in Amsterdam of Haarlem. Of ga eens naar het kraakspreekuur. Ik denk dat alleen jou eigen ervaringen jou mening nog kunnen beinvloeden. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Dit zijn de meeste recente ontmoetingen die ik heb gehad met het krakerscircuit van Amsterdam, inderdaad erg aardige mensen Even voor de duidelijkheid, ik sta er zelf niet op. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 22-03-2006 19:45] Against God and Government |
|
ze zorgen iig niet goed voor de tanden ... |
|
Ah joh juist wel, met al die sjaatjes voor de mond zorgen ze dat hun parelwitte tandjes geen kou vatten! Lief joh! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Zal het niet zijn dat het zo met al die doeken en sjaals niet opvalt dat ze zichzelf al eeuwen niet gewassen hebben? Het lijkt wel een Hamas conferentie... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ook mooi om te zien dat dus die kraker meteen mept bij een confrontatie ... dat sociale gezicht is dus ook alleen voor wat ze zelf goed vinden ... |
|
quote: Er werd inderdaad gelijk gemept, die jonge die klappen krijgt werd later nog eens door meer dan 5 man geslagen, deze knaap was hooguit 1,60 en net 16 jaar. Later kwam er een man aanlopen, in bezit van een vlaamse vlag. Deze werd zo hard geslagen dat hij onder begeleiding van de politie naar het ziekenhuis is gebracht. Meegenomen door de Politie voor zijn veiligheid, dit is de man met de vlaamse vlag. Het was namelijk zo dat de politie onze veiligheid niet meer kon garanderen Against God and Government |
|
Heel sociaal idd Ik vind beide partijen eigenlijk te walgelijk voor woorden, maar iedereen in Nederland mag protesteren, als een zogenaamd sociale beweging dat voorkomt beperken zij imho de andere partij in hun grondwettelijk rechten en zijn zij strafbaar, maar ja, de algemene opinie en die van justitie vind rechts maar gevaarlijk en links altijd goed. |
|
Precies, dat wil ik er ook mee zeggen, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dat geeft je geen recht om de ander zijn smoel te verbouwen. Against God and Government |
|
quote: Hier de rest van hun discussie. Gisteren heb ik dat bericht over de scherpe stokken en brandbaar spul zonder enig commentaar daar geplaatst, gewoon nieuwsgaring zoals de indymedia dat graag ziet. Ze hebben het wel gepubliceerd maar nu is het inmiddels weg. Fijne jongens die krakerts. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
LOL wat een mietjes daar |
|
Ik had dat soort lui ook absoluut niet willen beschermen op zo'n manier btw. En ik vind het slecht dat ze het doen, die lui gingen veel tever.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |