|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat hij zei. |
|
quote: Een familie lid van mij heeft paar jaar geleden een groot pakhuis/opslag loods gekocht. Paar weken na de aanschaf zaten er opeens allemaal krakers in, die hij er dus niet zo uit kon zetten. Imo is dit toch vrij asociaal. Persoonlijk ben ik ervoor dat je die mensen gewoon met een jachtgeweer mag afschieten als ze niet opkankeren, net zoals veel boeren dat doen als je illegaal op hun land gaat lopen. |
|
ik zou iemand steken. Niet schieten. Suck my piss |
|
Ik ben lui wat dat betreft |
|
Jullie zij echt be lache lijk Noem je ons mietjes, ha modder neukers, je weet wel wie!! |
|
hahahahaha tering ik ben voor gewelddadige ontruiming! Je moeder. |
|
quote:Jammer, is het dus wel, wordt alleen gedoogd. quote:Weer mooi stukje onzin quote:Wat heb jij daar mee van doen? Wie ben jij om te bepalen wat hij met zijn pand moet doen? Ik bepaal toch ook niet wat jij met je kennis etc moet doen |
|
wie zijn de mietjes hier, hahaha rechtse achterlijk je kunt niet denken en over je angst voor wat anders is is gewoon zielig. ( je weet het als ik het tegen jouw heb) |
|
quote:Zo te zien wordt het geld wat bespaard wordt op de woonkosten niet aan de opvoeding van kindlief besteed ... |
|
quote: Mietje. |
|
Ben wel blij dat het veel regent in Nederland ... gaat dat modderneuken net effe wat gladder ... |
|
Het gaat weer lekker... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Heeft het bij jou geregend? |
|
*Splutsch Splutsch* "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jij neukt modder, jij bent dus een nazi! Aldus die AFA van hierboven |
|
We zijn uiteindelijk allemaal modderneukers Jenje Ook jij... tenminste... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nee, ik laat me buik omhoog begraven. |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ja ik lach je recht in je bek uit tering wat een mongool :D [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-04-2006 22:21] Je moeder. |
|
quote: |
|
Wel knap dat je dat er vanaf kan lezen En gast....... AXE? [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-04-2006 22:36] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Een echte hippie/kraker gebruikt strontspray als deo. Nog zo stoere internet warrior. |
|
de intelligentie straalt van je af!! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-04-2006 22:48] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Zo, hier spreekt de intelligentie himself. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
dyslecteiman to teh resceu!!!1 Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |