|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uhuh, tuurlijk... ik blijf bij mijn standpunt, het heeft geen fuck met kraken te maken die actie, maar hij wordt wel uitgevoerd door krakers --> Oftewle een mooi staaltje vaan aanzetten tot haat en vernieling en daadwerkelijke vernieling --> oftewel, je eigen ruiten ingooien... Zo moeilijk kan dat toch niet zijn... Btw, met je wet onder terrorisme heb je gewoon gelijk vind ik. In dit land openen ze heksenjachten op haat en terreurzaaiende moslims/imams? Prima, maar dan iedereen die haat zaait of oproept tot "terreur" dezelfde behandeling... |
|
quote: one love. Suck my piss |
|
quote: Als ik zo stom ben om het langer dan een jaar leeg te laten staan zonder er iets nuttigs mee te doen zou je er van mij tijdelijk in mogen wonen ja. Totdat ik een zinvol plan ermee heb. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Eerst zeg je: Dit heeft geen zak met kraken te maken toch??!? Dit is gewoon vernieling van eigendom en het aanzetten tot haat en vernieling... Om vervolgens te beweren: Toch knap dat het grote deel van de krakers blijft beweren tegen geweld en dergelijken te zijn, dit bewijst weer eens het tegendeel, net als die actie tegen de politie zoals hierboven ook al aangehaald... Hoewel ik het wel verkeerd gelezen zal hebben staat er dus dat dit gewoon vernieling en aanzetten tot haat is en beweer je vervolgens dat krakers beweren tegen geweld te zijn en dat dit het tegendeel bewijst. Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Dus als jij het een jaar leeg laat staan en ik ga erinzitten en vervolgens wil jij het pand gebruiken en ik ga er niet uit of heb de boel gesloopt vind je het best? Dan moet je het ff laten weten als je dat pand hebt, en als het gekraakt is en je het zelf wilt gebruiken, benieuwd of je er dan nog zo tegen aan kijkt.... @Skullfucker: Niks one love, maar als we in dit land de mensen die terreur en angst zaaien zo radicvaal aan willen pakken zullen we dat bij elke bevolkingsgroep moeten doen, niet alleen bij moslims en imams... |
|
quote: Deze tekst is italic Suck my piss |
|
quote: Ok, nog een keer dan Dit heeft niets met kraken te maken --> ze vernielen het prive eigendom van iemadn die het pand zelfs gewoon bewoont, dus dat heeft idd niets met kraken te maken... En ja, krakers zijn toch zo van het vreedzaam en alles voor elkaar en samen oplossingen zoeken? Dan vind ik het aanzetten om staats en persoonlijke eigedommen slopen daar inderdaad redelijk lijnrecht tegenover staan... Zo beter verwoord? |
|
quote: totdat je er wat mee wilt doen ja maar elke kraker gaan dan gelijk rellen als de echte eigenaar wat met zijn pand wilt gaan doen. die krakers zouden op hun knieën moeten gaan dat ze zo lang een huis hadden zonder daar ook maar 1 pleuro voor moesten geven. |
|
quote: Ik snap dat eindeloze generaliseren niet zo.. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Ga eens 40 jaar terug de tijd in wil je. |
|
quote: Misschien kun jij die minder heldere geesten dan gewoon antwoord op hun vragen geven? quote: Spel vouten zijn cool! |
|
quote: MM heeft een uitleg al twee keer voor jou gepost en ik ook nog eens een keer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Chellie, is het geen optie om samen een partij op te richtn? Al is het maar voor de gein, kijken wat het teweegbrengt... |
|
HaHaHa het pand is een kut en de pik is de kraker de kut word al 2 jaar niet meer gebruikt dus mag men hem tegen de wil van de eigenares gebruiken zo redeneren ze dus |
|
quote: 1. Zinloze opmerking daar het in jouw voorbeeld dus niet om kraken gaat 2. Vrij te betrekken, bovenkamer! |
|
hehehe |
|
quote: Het was een reactie hierop: Ik heb ook idealen ... dus adn mag ik jouw spullen inpalmen? Maargoed ik bedoelde alleen te zeggen dat krakers ook positieve dingen doen. Dit vervolg daarop is verder zinloos. it ain't so bad to be a psychopath |
|
Sommige krakers en kraakpanden doen/ondersteunen nuttige dingen... Het blijft alleen inbraak en meestal gevolgd door diefstal/vernieling... |
|
Ook Charlie Manson had zijn goede dagen, so what? Je word in Nederland ook niet berecht omdat je een lelijke crusty draadhaar bent, maar omdat je onrechtmatig een pand toeëigend |
|
quote: Er wel eens bij gedacht dat een hoop krakers ook in panden wonen totdat ze gesloopt worden. Panden die anders nog drie jaar doelloos hadden leeggestaan. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote:Bepalen krakers wat doelloos is? |
|
quote: Idd, en zoals ik eerder al zei: quote: 5 jaar heeft dat gebouw nog nut gehad. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 22-03-2006 13:57] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dat zei ik niet. Die mening voegde ik er zelf aan toe. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Ja precies, dit soort dingen bedoel ik. Dat is wat ik bedoel te zeggen. it ain't so bad to be a psychopath |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |