|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi, mooi. Mijn reservering heb je bij deze alvast. Ik mail wel als het zover is. Jullie zijn allemaal negers! |
|
al binnen?, bij displeased kun je em al bestellen alleen staat er [March] achter... en dit is de cover geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-03-2005 19:55] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Niet slecht, voor zover dat op te maken valt uit dat kleine plaatje! En de volledige titel is zo te zien Hordaland Doedskvad. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Displeased kan 'em nog niet hebben. Afgelopen week is hij pas bij het label binnen gekomen vanuit de drukkerij. Eerst worden de promo's verspreid waarna pas de reguliere cd's worden verspreid. Mij zijn nu 5 stuks alvast opgestuurd afgelopen week inclusief wat promo's, verder ligt nog alles bij het label. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
er staat ook [March] bij, dat wil zeggen dat ie 1 der deze dagen van maart pas binnen is / binnen kan komen maar goed kzie wel zodra ie binnen is ram ik op het knopje 'buy' Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Voor de geinteresseerden: heb nog 1 exemplaar van Taake-A night of fog... Dit is het Taake optreden in Hengelo 2002, aangevuld met de Thule demo. De cd komt met een professioneel gedrukt hoesje/boekje en is gelimiteerd en handgenummerd tot 666 stuks. Heb alleen nog nummer 39. Aangezien het om een bootleg gaat staat 'ie niet in mijn distro-lijst. Interesse: marcelbanziger@hotmail.com First come, first served Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
als dat publiek op die bootleg es niet zo godsgruwelijk irritant zou zijn (tja nederlanders) dan was 't misschien wel interresant om in huis te hebben, maar nee dank je... SLEEEJUUUUUUUUUUUR Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hahaha, volgens mij wat dat Hub zelf |
|
hehehehehe Maar het was geen Slayooooooor geroep, het was onze befaamde 'heeeeuuuuuyyyyy' kreet [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-03-2005 15:10] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
nouja zo iets dan, en meegejengel op de melodielijnen, ook zo prachtig Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Blame it on the alcohol Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hahaha, en wat vond je ervan om jezelf terug te horen? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dat vind ik toch altijd wel gaaf als dat gebeurd. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
dan is die bootleg misschien wel iets voor jouw? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Op plaat zal het vast gruwelijk irritant maar als je het live meemaakt is het tof. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Het bracht mooie herinneringen weer tot leven hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Pech gehad, ik heb 'm al. Leuk ding, geen slechte kwaliteit voor een bootleg. En die dronken bende vind ik juist een mooie toevoeging aan de live-sfeer, enthousiast publiek maakt het levendig. Dat geheuy na de eerste tonen van Hall Of The Mountain King lijkt trouwens wel afgesproken, zo perfect op de juiste plek valt het in. Nee, serieus. Doordat jullie net op het juiste moment beginnen te bléren lijkt het bij de muziek te horen. Vaag, maar gaaf. Wel jammer van die fuck-up met de mic in Nattestid VII, hoewel Høst het geinig oplost. Met de nodige respons van het cluppie vooraan natuurlijk. Maar wat zeik ik? Fuck-ups horen bij een optreden! Speluuuuh!! [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 07-03-2005 22:21] Jullie zijn allemaal negers! |
|
That's what I'm talkin' about Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Maar hoe klinkt dat nieuwe kreng nu in feite? |
|
Heb nu de nieuwe cd opstaan en het klinkt geweldig. Een kruising tussen de eerste 2 albums met iets meer invloeden van de eerste cd dan van de tweede cd. Degenen met een reservering krijgen vandaag mail van mij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Geef effe je mailadres door Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kom maar op Marcel! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: U heeft mail. |
|
displeased heeft em inmiddels ook in stock , en ik heb em al op voorproefje (mp3) nu, klinkt niet verkeerd... typische taake melodieën, lekkere productie, wel wat thrash aandoenende stukken en zelfs een gitaarsolo, nattefrost verziekt de zooi in nummer 2 een beetje maar ach.. tzal zeker niet de beste taake plaat worden/zijn naar mijn mening maar hij komt zeker tussen de rest vd CD's te staan en wellicht 'groeit' ie, net als bjoergvin dat deed... (wat ik nog steeds de beste taake plaat vind) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-03-2005 15:33] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |