|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Je kan altijd nog Slechtvalk gaan luisteren :p |
|
|
|
Heb zelf Slechtvalk nog nooit beluisterd dus daar kan ik niet over meepraten hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Alleen nazi-black metal bedoelt mental hoor... |
|
Ik weet het. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo, voor mensen het serieus gaan nemen, ik maakte een geintje, voor diegenen die dat nog niet doorhadden, hahaha... Ik ken meneer Hoest ook een beetje. Maar gaaf Marcel, we zullen het er zeker nog wel over hebben, al dan niet onder het genot van een biertje! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Inderdaad tijd om samen weer eens wat biertjes te gaan drinken ergens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo, de nieuwe plaat in z'n geheel gehoord. Geweldig!!! Mensen die bang waren dat het een herhalingsoefening zou worden van de laatste EP's en singles hoeven niet meer bang te zijn. Taake gaat door in de stijl van de eerste 3 full-lengths Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
goed nieuws ben erg benieuwd Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wanneer komt de nieuwe cd uit? |
|
Goed nieuws! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Mental is de baas! edit edit [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-09-2008 18:39] Suck my piss |
|
quote:Als alles gaat volgens planning eind oktober. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Albumhoes van 't nieuwe album: Nieuw nummer: Klinkt lekker tot nu toe, ben benieuwd naar de rest! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
signature |
|
daar staat niet het clipje met het nieuwe nummer bij dus FAIL! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
hoe ik em hier geëmbed heb is ie in stereo, op youtube zelf ineens mono... vaag Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
lolzorz probeer es via de FP signature |
|
springt ie ook over naar mono Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kijk eens aan! Klinkt erg lekker en niet zoals die verdoemde EP meuk |
|
Wanneer is dat album uitgekomen? Volgens mij heb ik afgelopen july ze dit nog horen spelen in Romijn.. ? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Gaaf nummer! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Moet nog uitkomen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Net zoals het nieuwe album van Carpathian Forest :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |