|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien dat ze daarom "Agonia" heten? |
|
Høst in de gevangenis! There's a lot of rumours out there, but we can confirm that Hoest of Taake is in prison at the moment. He'll be out in a couple of months, and will then finish the work on the new Taake release. Yes, there will be more coming from Taake in the near future! More info about that will come. We can also mention that C. Corax who plays guitar on the "...Doedskvad" and "...Bjoergvin..." albums, also is in prison at the moment, but for a bit longer time. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha; Wat hebben de snotapen uitgevroten? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kerkebrand reuma kankerpaaaauuusss!!1 Dat was een korte on-hold periode als ze nou al weer bezig zijn. Jullie zijn allemaal negers! |
|
De overweldigende publieksreacties na het afscheidsoptreden hadden de band doen besluiten door te gaan, dat was dus al eind augustus. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Alvast 1 april grap van Høst? |
|
Misschien heeft ie nu in een donker park z'n lul zitten showen. don't mistake lack of talent for genius |
|
hehe mooi, weer even van ze af Je moeder. |
|
quote: Dat is goed nieuws, B 100. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Leuk nieuw t-shirt Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
En nu afwachten wie daarmee door Rotterdam gaat lopen. Jullie zijn allemaal negers! |
|
hehe, iets voor bikkels en 'helden' idd. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
idd, echt weer zo'n huiskamershirt Je moeder. |
|
ach, strijkijzer eroverheen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nou ja, op zich vind ik 'm wel oké, het enige kutte is dat die islamietjes terugvechten. 'k Heb ook weer geen zin om iedere vijf minuten zo'n ploegje Marokkanen achter me aan te krijgen. Jullie zijn allemaal negers! |
|
en zo denkt de meerderheid erover. wel beetje jammer opzich, staan ze schijnbaar toch niet zo achter hun standpunten hehe. maarja, tis ook gewoon suicide, niks verstandigs aan Je moeder. |
|
Och, als de pleuris ooit goed uitbreekt zal ik 'm met plezier dragen, hehe. Moeten ze hem wel even voor me bewaren. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ik had toch wel verwacht dat de Monlith Deatcult hier als eerste mee zou komen. don't mistake lack of talent for genius |
|
Die hebben al lang een anti-islam shirt dacht ik . |
|
Was dat niet de voorloper Eternal conspiracy met "Koran Killer"? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Hadden ze dan niet ook even een andere voorkant erbij kunnen verzinnen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik durf er best mee door Rotterdam (of waar dan ook te lopen). Niks zo erg als je angst tonen naar anderen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb je wel gelijk in! Maar je moet maar net zin in eventueel gezeik hebben dan. Ovigerens blijf ik dat TNBM logo echt foeilelijk vinden met die Windings icoontjes... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hee Hub, waar woon jij zelf? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |