|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bjoergvin is stukken technischer waar Nattestid meer "typisch" black metal is naar mijn idee. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Shirts zul je voorlopig nog niet snel vinden. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Maar Bjoergvin is dus echt niet rauwer + sneller als Nattestid, vandaar dat ik dacht dat je ze doorelkaar haalde Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Wrm? Omdat Bjoergvin beter in elkaar zit? quote:mwa rauwrer misschien niet maar wel meer 'screamy' en wat vuiger; Sneller is hij zeker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heb zelf o.a. die 7" ook hier liggen, en ik moet zeggen dat "Blant Soelv og Gull i Moerket" (side A) in deze versie toch wel zo'n beetje het beste is wat ik van ze gehoord heb! Vooral de eerste riff... met die geweldige solo... !!! Het nr. staat ook op "Nattestid..." (nr. 6), maar daar klinkt het toch een stuk minder naar mijn mening. - Mutatis mutandis - |
|
Heb zojuist de tot 888 stuks gelimiteerde picture disc boxen binnen gekregen. De 3 picture lp's zien er erg mooi uit!!! Verder zit er het shirt bij welke ook te verkrijgen was tijdens hun laatste tour, m.a.w. het zwarte shirt met het witte logo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Net weer voor het eerst sinds lange tijd Nattestid geluisterd. Het blijft toch een geniale plaat, gave melodien, vette drums en voor de verandering eens hoorbare en gave baspartijen. Ben zeer benieuwd hoe die nieuwe plaat gaat worden |
|
quote: voor hoeveel gaan ze weg? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Bij Perverted Taste voor 48,50 euro excl. verzendkosten, Displeased gaat er ook enkele krijgen maar ik weet niet wat Displeased gaat vragen voor deze box. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In dat geval wacht ik wel even tot Displeased ze heeft. Ik begrijp geen hol van die werkwijze van Perverted Taste. Volgens mij vragen ze ook nog 16,50 aan verzendkosten. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Kun je trouwens een paar foto's maken van die box + inhoud? Ben wel benieuwd. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Ik heb daar nog nooit zo'n hoog bedrag aan verzendkosten betaald. Ik geloof dat ik altijd iets van € 8,00 betaal. |
|
quote:Er staat een review (inclusief cover van de box) op de Vampire site. Ik ben niet in staat fotoos te maken van de picture-lp's zelf en die online te zetten, maar op alledrie de pictures staan op de A-zijde een foto van Oryan en op de B-zijde staat bij "Nattestid" en "Bjoergvin" een natuurfoto en bij "Helnorsk Svartmetall" de Thule en Taake logo's incl. alle titels. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:De werkwijze bij Perverted Taste is heel makkelijk; je stuurt een mailtje met wat je wil hebben en zij laten jou weten wat het totaalbedrag is incl. verzendkosten. Easy as that! En nee, ze zijn echt niet zo belachelijk duur met hun verzendkosten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bedankt. Ik zal het verkeerd begrepen hebben. Maar toegeven, er valt ook praktisch geen hout vast te knopen aan een Duitse 'versandbedigungen' pagina als je de taal niet meester bent. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:hahaha, ik geef je groot gelijk, die pagina's lees ik ook nooit. Ik stuur gewoon een mailtje met mijn wensen en het antwoord komt vanzelf wel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Taake Heerscht. Jammer genoeg heeft een of andere bijstandstrekkende teringjunk mijn Nattestid CD uit de auto gejat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Die bijstandstrekkende teringjunk heeft iig wel smaak Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hij griste gewoon mijn hele handschoenkastje leeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
2 cd's van die takkeherrie hier Met alle liefde zou Chellie ze mogen (terug) kopen, maar mijn vriendin vindt het zowaar goed ... |
|
Dan heeft je vriendin ook een goede smaak! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Dank je |
|
quote: 13 euro vind ik anders niet echt goedkoop (maar misschien heb ik ook wat verkeerd begrepen) |
|
Zo, ik heb die box nou bij Displeased besteld |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |