IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Taake Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-09-2009 6:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ze zullen bij Peaceville wel niet zo achterlijk zijn , zeker? Klopt die info wel of gaat het hier om een gefrustreerde muzikant die het geld niet heeft om de rechten zelf te kopen?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 07-09-2009 6:47 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 7 september 2009 6:23 schreef Count Usher het volgende:
Ze zullen bij Peaceville wel niet zo achterlijk zijn , zeker? Klopt die info wel of gaat het hier om een gefrustreerde muzikant die het geld niet heeft om de rechten zelf te kopen?


Check de site maar:

http://www.peaceville.com/index.php

Ze hebben ook Kvist en Ophtalamia ertussen staan. Beetje vreemd dit. Ik denk dat ze de rechten gekocht hebben zonder dat de bands ervan weten.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 07-09-2009 6:49]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-09-2009 7:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Beetje cru, maar pech voor de bands, natuurlijk. Ik ga die Kvist zeker aanschaffen. Die heb ik alleeen op tape!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-09-2009 12:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2009 22:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Recentelijk zijn de eerste twee full-lengths via Peaceville opnieuw uitgebracht. Beiden zijn bootlegs aangezien het label de rechten niet heeft deze uit te brengen. Vraag me af waarom dit toch wel gerespecteerde label zich aan zulke vuile zaakjes begeeft
Anyway, weet dus bij aanschaf dat je met bootlegs te doen hebt!!!


Antwoord van Paul (A&R manager van Peaceville): "These titles were a part of our acquisition of the Avantgarde Music label catalogue, so we own the rights to those releases."

Ze hebben dus wel degelijk de rechten.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


R.
Usericon van R.
Posted 07-09-2009 12:41 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 6 september 2009 22:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Recentelijk zijn de eerste twee full-lengths via Peaceville opnieuw uitgebracht. Beiden zijn bootlegs aangezien het label de rechten niet heeft deze uit te brengen. Vraag me af waarom dit toch wel gerespecteerde label zich aan zulke vuile zaakjes begeeft
Anyway, weet dus bij aanschaf dat je met bootlegs te doen hebt!!!


Tering, hoe dom ben je als je als band zelf niet eens meer weet aan wie je rechten verkoopt.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-09-2009 18:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De rechten bij Avantgarde waren verlopen waar het om Taake gaat, die rechten liggen bij Høst zelf momenteel....en deze heeft nooit toestemming aan Peaceville gegeven voor deze re-releases.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-09-2009 19:21 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2009 7:05 schreef Count Usher het volgende:

Ik ga die Kvist zeker aanschaffen. Die heb ik alleeen op tape!

Idem dito hier (behalve dan de tape; ik heb alleen maar mp3-bestanden).

Hadden ze bij die re-release trouwens niet ook nog die demo kunnen voegen (of dan toch op z'n minst dat ene nummer van de demo dat niet op het album staat)? Gewoon als extraatje voor al die mensen die al jaren naar dit album zoeken. Of is dit ook een re-release waar de muzikanten in kwestie niks van weten?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-09-2009 19:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kvist blijft een geniale plaat


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-04-2011 12:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe EP "Kveld" (digi-pack MCD) welke volgende week bij Heidens Geweld voor het eerst te verkrijgen is.



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 17-04-2011 13:15 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 17 april 2011 12:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
De nieuwe EP "Kveld" (digi-pack MCD) welke volgende week bij Heidens Geweld voor het eerst te verkrijgen is.




Leg er maar eentje apart voor mij bij Heidens Geweld aanstaande zaterdag in Eindhoven... Oh, en de CD van Bjoergvin, want mij hoesje is leeg ontdekte ik van de week :p


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-07-2011 16:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En de nieuwe CD is nu ook helemaal klaar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-07-2011 17:18 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Toch prachtig dat Taake's beste nummer een niet-metal cover van een niet-metalnummer is: Der Todesking.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-07-2011 19:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht



Guest performers include Nocturno Culto, Attila Csihar and Demonaz, a.o.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 04-07-2011 19:14]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 04-07-2011 19:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2011 19:13 schreef Hub de Gallier het volgende:



Guest performers include Nocturno Culto, Attila Csihar and Demonaz, a.o.

Dat klinkt leuk...


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 04-07-2011 20:39 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2011 19:23 schreef Hexegot het volgende:
Dat klinkt leuk...

Ja..? Nee.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-07-2011 13:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kent iemand hier een Sanne Meinema die bij Taake in De Azijnfabriek, Roermond fotoos heeft gemaakt van de Taake show? Indien ja zou ik graag met haar in contact komen voor het plaatsen van een foto van haar in de binnenhoes van de komende "Kveld" mini-LP.
Thanks voor alle eventuele hulp


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ate
Usericon van Ate
Posted 08-07-2011 13:27 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2011 13:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Kent iemand hier een Sanne Meinema die bij Taake in De Azijnfabriek, Roermond fotoos heeft gemaakt van de Taake show? Indien ja zou ik graag met haar in contact komen voor het plaatsen van een foto van haar in de binnenhoes van de komende "Kveld" mini-LP.
Thanks voor alle eventuele hulp


Google!, ach ik heb toch even niets te doen.
Na wat gezoek ben ik foto's van eluveitie tegengekomen met haar naam erop.
http://www.eluveitie.ch/gallery/viewpic.php?gallery=36&pic=5
De website die daaronder staat:
http://www.kaamosphoto.net/
Maar die site is wat vaag ivm contactlegging.
Ik hoop dat dit wat helpt, maar misschien was je zelf ook al zover.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-07-2011 10:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Erg bedankt voor de hulp


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-07-2011 13:11 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2011 12:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
De nieuwe EP "Kveld" (digi-pack MCD) welke volgende week bij Heidens Geweld voor het eerst te verkrijgen is.



Damn, wat is dat eerste nummer gaaf! Hopelijk is het nieuwe album net zo goed.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ate
Usericon van Ate
Posted 15-07-2011 13:33 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-07-2011 0:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Statement van Hoest:

quote:
Taake - New Album Title Revealed

Hoest, frontman of Norwegian black metal band Taake recently released the following update on the new album:

"Sons & daughters of bitches, your favourite asshole has just completed the new Taake album entitled Noregs Vaapen. It will be released as limited digipak through Dark Essence Records and double LP through Svartekunst Produksjoner in September.

Right now I'm too sick of working on the album to make any promotional statement. But I can quite humbly assure y'all that it's beyond what any of you deserve..

Guest performers include Nocturno Culto (Darkthrone, Attila Csihar (Mayhem) and Demonaz (ex-Immortal), among others. While you wait, the "Kveld" maxi single will be released on vinyl, limited to 300 copies. Look out!"




Hopelijk beter dan hun self titled van enkele jaren terug, die viel me toch licht tegen.


Faustian Spirit of the Earth


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-09-2011 8:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Na tig luisterbeurten kan ik zeggen dat de nieuwe plaat weer veel weg heeft van de eerste twee platen....met uitzondering van de op het eerste gehoor wel erg vreemde instrumenten, die overigens een zeer aparte maar wel goed passende toevoeging zijn.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-09-2011 10:18 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Dat klinkt veelbelovend...


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 05-09-2011 10:39 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 5 juli 2011 13:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Kent iemand hier een Sanne Meinema die bij Taake in De Azijnfabriek, Roermond fotoos heeft gemaakt van de Taake show? Indien ja zou ik graag met haar in contact komen voor het plaatsen van een foto van haar in de binnenhoes van de komende "Kveld" mini-LP.
Thanks voor alle eventuele hulp


Ja dat is een vriendin van me.
Nog iets nodig, of heeft de zoekactie van 1 van de bovenstaande mensen hier voldaan aan je wensen?

(die site is volgens mij gehackt en gebruikt ze ook al heel lang niet meer)

[Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 05-09-2011 10:41]



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-09-2011 10:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Alles is al geregeld De MLP is al gedrukt en sinds afgelopen woensdag verkrijgbaar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen