IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Taake Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-08-2006 18:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik woon in Roermond, en ja, hier stikt het ook van de moslims (misschien zelfs wel 40% van de inwoners hier helaas).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-08-2006 21:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 14:23 schreef Jenje het volgende:
Die hebben al lang een anti-islam shirt dacht ik .

Was dat niet een extreem cryptisch shirt, waar niemand wijs uit kon worden binnen een halve minuut?

Hm, misschien verwar ik het met iets anders.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 10-08-2006 8:49 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 18:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik woon in Roermond, en ja, hier stikt het ook van de moslims (misschien zelfs wel 40% van de inwoners hier helaas).

In dat geval, succes ermee!!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2006 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 21:25 schreef WhiteRider het volgende:
Was dat niet een extreem cryptisch shirt, waar niemand wijs uit kon worden binnen een halve minuut?

Hm, misschien verwar ik het met iets anders.
Slayer of Ji-Had op achterkant ... lijkt me vrij duidelijk


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-08-2006 18:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2006 8:49 schreef El Chulo het volgende:
In dat geval, succes ermee!!
Hehehe, zo'n storm zal het niet lopen.

Algemene vraag:
Waarom is het trouwens wel 'normaal' om met anti christen shirtjes (e.d.) te lopen en zodra er anti islam staat is het ineens 'vragen om problemen'? Ik zie het verschil niet zo. Tuurlijk zijn de moslims snel op hun tenen getrapt wat dit betreft maar kom op zeg, ze moeten zich niet aan stellen. Als we al bang moeten zijn voor acties van hen hiertegen dan is er toch iets niet goed. Moeten we in ons eigen land al bang zijn voor immigranten? Gaat toch echt iets te ver dunkt mij.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 10-08-2006 18:22 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

De gemiddelde jongere moslim reageert iets anders en kan ze emoties iets minder goed verwerken dan de jongere christen.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 10-08-2006 18:30 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 10 augustus 2006 18:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hehehe, zo'n storm zal het niet lopen.

Algemene vraag:
Waarom is het trouwens wel 'normaal' om met anti christen shirtjes (e.d.) te lopen en zodra er anti islam staat is het ineens 'vragen om problemen'? Ik zie het verschil niet zo. Tuurlijk zijn de moslims snel op hun tenen getrapt wat dit betreft maar kom op zeg, ze moeten zich niet aan stellen. Als we al bang moeten zijn voor acties van hen hiertegen dan is er toch iets niet goed. Moeten we in ons eigen land al bang zijn voor immigranten? Gaat toch echt iets te ver dunkt mij.


Wellicht om dat dit een judeïsch-christelijke samenleving geacht wordt te zijn, en mag je je wel afzetten tegen het christendom... Richt je je tegen andere geloven als deze, dan beginnen professionele 'beren-in-het-bos' zoekers als bijvoorbeeld de AFA te mauwen...
En tsja, aan de andere kant heb ik wel eens aan Ashmedi van Melechesh gevraagd hoe mensen reageerden op een uit Israel afkomstige band die bijvoorbeeld anti-christelijk zou zijn... Maar goed, in de BM is dit nu eenmaal al geaccepteerd. En ik kan me nog herinneren dat een paar jaar geleden bm-fans in Marokko gearresteerd werden, hetgeen na een storm van protest in het buitenland pas werd hersteld...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-08-2006 23:46 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2006 8:51 schreef Jenje het volgende:
Slayer of Ji-Had op achterkant ... lijkt me vrij duidelijk

Ah, iets anders dus.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-08-2006 8:19 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2006 18:09 schreef Hub de Gallier het volgende:

Algemene vraag:
Waarom is het trouwens wel 'normaal' om met anti christen shirtjes (e.d.) te lopen en zodra er anti islam staat is het ineens 'vragen om problemen'? Ik zie het verschil niet zo. Tuurlijk zijn de moslims snel op hun tenen getrapt wat dit betreft maar kom op zeg, ze moeten zich niet aan stellen. Als we al bang moeten zijn voor acties van hen hiertegen dan is er toch iets niet goed. Moeten we in ons eigen land al bang zijn voor immigranten? Gaat toch echt iets te ver dunkt mij.

quote:
Op 10 augustus 2006 18:30 schreef Vampire John het volgende:

Wellicht om dat dit een judeïsch-christelijke samenleving geacht wordt te zijn, en mag je je wel afzetten tegen het christendom... Richt je je tegen andere geloven als deze, dan beginnen professionele 'beren-in-het-bos' zoekers als bijvoorbeeld de AFA te mauwen...

Wartaal.

Het grote verschil is dat de islam als enige wereldgodsdienst nog bewust geweld egen andersdenkenden (a.i. wraak, bescherming van het eigen geloof etc.) predikt, dit in tegenstelling tot het reeds enkele eeuwen volkomen geweldloze christendom/jodendom. Wie ooit eens een paar willekeurige moslimjongeren aanspreekt zal al na een paar zinnen merken dat die leer heel diep in hen zit en (mede @ Hub) dat je dus best een paar klappen kunt krijgen als je met een shirt als dit door een meer of minder moslimrijke omgeving loopt - of je daar nou wel of niet bang voor bent.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-08-2006 17:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Men moet niet bang zijn om klappen te krijgen...angst nodigt uit om geweld tegen je te krijgen bij zulk soort mensen.
En mocht je klappen krijgen kun je altijd terug slaan
Ikzelf vind die ingeboezemde angst zo vreemd welke zovelen hebben...


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-08-2006 18:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Sja, als jij je leven op het spel wilt zetten door het dragen van een t-shirt...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-08-2006 18:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Maar ik zet m'n leven toch niet op het spel? Waarom die angst vraag ik me af


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 11-08-2006 18:29 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2006 8:19 schreef Hexegot het volgende:
Wartaal.

Het grote verschil is dat de islam als enige wereldgodsdienst nog bewust geweld egen andersdenkenden (a.i. wraak, bescherming van het eigen geloof etc.) predikt, dit in tegenstelling tot het reeds enkele eeuwen volkomen geweldloze christendom/jodendom.


Uhm... Watte? Onder het motto "In God We Trust" valt de USA het Midden Oosten in. De joden moorden de Palestijnen uit in dezelfde streek. Niet als zijnde een kruistocht, maar de verschillen zijn er wel door het geloof. En wat van ex-Joegoslavië? Neen, het christendom is niet tolerant, alles behalve. Want daardoor is het misgegaan. De schijn is er wel, maar als je ook weet waar de paus allemaal tegen is. En alle gruwel die er in de bijbel staat. Goede science-fiction, uhh...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-08-2006 20:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2006 18:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Maar ik zet m'n leven toch niet op het spel? Waarom die angst vraag ik me af
Angst? Het is gewoon algemeen bekend dat de moslim gemeenschap over het algemeen iets minder goed in relativeren zijn dan westerse mensen.



...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-08-2006 20:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Da's waar....het is zelfs zo dat die lui helemaal nergens tegen kunnen en dus voor iedereen die anders is/denkt een gevaar kan zijn. Hoort helaas bij de samenleving tegenwoordig. Maar om daar nu bang voor te gaan zijn gaat veel te ver.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-08-2006 20:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2006 18:01 schreef NecRobert het volgende:
Sja, als jij je leven op het spel wilt zetten door het dragen van een t-shirt...
Mocht het zo erg gesteld zijn dat je met het dragen van een anti-islam t-shirt je leven op het spel stelt; Dan stel ik graag mijn leven op het spel. Ik ga mij verdomme niet in 'mijn land' me door een stel ongeintegreerde haakneuzen laten dicteren wat ik wel of niet mag dragen, zeggen of denken.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 11-08-2006 20:32]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-08-2006 20:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2006 18:29 schreef Gorath het volgende:
Uhm... Watte? Onder het motto "In God We Trust" valt de USA het Midden Oosten in. De joden moorden de Palestijnen uit in dezelfde streek. Niet als zijnde een kruistocht, maar de verschillen zijn er wel door het geloof. En wat van ex-Joegoslavië? Neen, het christendom is niet tolerant, alles behalve. Want daardoor is het misgegaan. De schijn is er wel, maar als je ook weet waar de paus allemaal tegen is. En alle gruwel die er in de bijbel staat. Goede science-fiction, uhh...
Ja, De VS zijn idd in de naam van god oorlogen begonnen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-08-2006 20:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2006 20:20 schreef Hub de Gallier het volgende:
Da's waar....het is zelfs zo dat die lui helemaal nergens tegen kunnen en dus voor iedereen die anders is/denkt een gevaar kan zijn. Hoort helaas bij de samenleving tegenwoordig. Maar om daar nu bang voor te gaan zijn gaat veel te ver.
Het heeft ook niks met angst te maken denk ik. Een gast bij mij uit de buurt is even breed als hij lang is (en nee, zo klein is ie niet ), doet aan freefighting en is licht ontvlambaar (en een beetje dom...). Natuurlijk ben ik niet bang voor die gast, maar ik kijk wel uit dat ik ruzie met 'm krijg!

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 11-08-2006 20:33]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-08-2006 20:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2006 8:51 schreef Jenje het volgende:
Slayer of Ji-Had op achterkant ... lijkt me vrij duidelijk
Zo'n T-shirt wil ik nog!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 12-08-2006 10:37 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

ALLES heeft met angst te maken. Angst wordt nergens zo fel gepromoot en uitgebuit als in de westerse politiek. De mensen worden bang gemaakt hier. Dat leidt tot gewenst stemgedrag en bijhorend stijgend kapitaal. Alles draait rond geld en macht in het westen en angst is het ideale middel om de massa in bedwang te houden en te manipuleren. Ook al ben JIJ niet bang van de zwarte man.

[Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 12-08-2006 10:39]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-08-2006 10:40 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Drugs are bad, mkay?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-08-2006 12:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2006 10:37 schreef Gorath het volgende:
ALLES heeft met angst te maken. Angst wordt nergens zo fel gepromoot en uitgebuit als in de westerse politiek. De mensen worden bang gemaakt hier. Dat leidt tot gewenst stemgedrag en bijhorend stijgend kapitaal. Alles draait rond geld en macht in het westen en angst is het ideale middel om de massa in bedwang te houden en te manipuleren. Ook al ben JIJ niet bang van de zwarte man.
Ik raad jou een enkeltje Noord-Korea aan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 13-08-2006 12:16 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Pwnd



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 13-08-2006 17:25 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Hahaha... Met tussenstop in Libanon zeker? Maar goed dat morgen om 7:00 de oorlog zal stoppen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-08-2006 20:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2006 17:25 schreef Gorath het volgende:
Hahaha... Met tussenstop in Libanon zeker? Maar goed dat morgen om 7:00 de oorlog zal stoppen.
Niets goeds aan. Israel moet dat tuig gewoon over de kling jagen en Anan moet zijn smoel houden.


Tot zo ver mijn genuanceerde mening.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen