|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Zonet op het nieuws: meer dan 200 hezbolah raketten afgevuurd. Gevolg: 1 dode en 90 gewonden. Dan vraag ik me toch af waar de hell ze op schieten!!! |
|
Eens on topic: wanneer komt Hoest vrij? |
|
Het mag wat kosten. Wie levert die raketten eigenlijk? |
|
vast een westers land Je moeder. |
|
Money makes the world go round. |
|
quote: Op vogels, die mensen moeten toch ook eten. En dan krijg je volgens de wet van Murphy onvermijdelijk die ene geleideraket die afstemt op een groepje duiven en daarbij een voerend omaatje van d'r sokken blaast. Heb je je dode. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Maar goed, echt toffe muziek is het dus niet. |
|
Hezbollah? Jullie zijn allemaal negers! |
|
Hizbollah is een teringvet nummer van Ministry! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Voor de geinteresseerden: Komend jaar doet Taake een exclusief optreden op een Duits underground black metal festival. Tevens zullen er meerdere gelimiteerde vinyl releases gaan uitkomen met naar alle waarschijnlijkheid ook een nieuw album Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo hey, hoe zeg je met veel patserietus iets wat iedereen al kan raden? |
|
Wat jij kan raden wil nog niet zeggen dat dat waarheid is/ waarheid zal worden. Aangezien H?st afgelopen jaar zijn afscheidsoptreden met Taake heeft gespeeld en zich op andere dingen wilde gaan richten kan het voor velen een aangename verassing zijn dat er weer live gespeeld word en er ook een nieuw album aan gaat komen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah, dus H?st is eruit... en waarom? |
|
Taake zonder Host?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat lijkt me niet, zou toch wat raar zijn aangezien Host (zeker in het begin) Taake was. Denk eerder dat hij tot het inzicht is gekomen dat Taake de andere zaken waar hij muzikaal bij betrokken is er 100x uitheerscht. |
|
H?st blijft gewoon bij Taake uiteraard. Hij is tenslotte Taake. Wel zal hij de nieuwe releases helemaal alleen op gaan nemen zonder andere muzikanten. Edit: waarom kan een o met streepje erdoor niet meer worden weergegeven? [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 28-08-2006 20:15] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ZM heeft problemen met de speciale tekens, zie ook mijn subtitel. |
|
quote: Kan Hoest (laten we het dan maar even zo spellen) tegenwoordig dan ook drummen, of gaat ie een drumcomputer () gebruiken? |
|
Sessie drummer gok ik. |
|
De albums neemt hij alleen op (dat kan al enkele jaren alleen gedaan worden ). Live zal Tormod blijven drummen. Wie er gaat bassen en de gitaar ter hand neemt is nog niet bekend. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Taake! Echt geweldige band! (nouja, kerel dan ) vooral het album Hordalands Doedskvat vind ik erg goed! Op 1:40 in pt IV komt een van mijn lievelings riff's aller tijden. Heerlijk sfeerish, mooie gitaareffecten, mooie bas, geen overdone drumm's, lekker scherpe maar wel duidelijk productie. Heerlijk! Groeit op voor galg en rad. |
|
Dat album heeft inderdaad wel ??n van de meest geslaagde black metal producties: fenijnig, smerig en agressief, maar toch heel helder en open zonder dun te klinken. Qua nummers is naar mijn mening Nattestid nog immer onovertroffen. |
|
*kuch* Het is VENIJNIG, je weet wel...VENIJN? Oph ghep jaj phrophlemen meth thange phoorthanthen? |
|
Misschien wassie al bekend maar toch: Rock with your cock out: http://ruthlessreviews.com/pics5/bm2/bm1.jpg The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |