![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, oke ![]() ![]() |
|
quote: waar ga je studeren. ![]() |
|
Groningen (woon ik dichtbij en zit ik nu ook nog op school) ![]() |
|
Nattestid blijft het beste ![]() |
|
Lijkt me duidelijk ja. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" ![]() |
|
Jij wij kunnen allemaal Noors, mongool. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Hier meer nieuws: Taake will do an exclusive concert at the upcoming Hole in the Sky festival in Bergen this summer. The line-up will be: Hoest, Lava, Mord & Ivar Bjoernson.. Yeah, "Doedskvad" has been out for a while.. Upcoming Taake releases: -Split with Gigantomachy (C.Corax' main band), featuring a new track as well as a cover of Destruction's "Death Trap".. -Split with Vidsyn, featuring a new track.. -"A Norwegian HAIL to Von" gatefold 7" featuring a cover version of Von's Lamb" as well as contributions from Norwegian Evil (Tormentor & Infernus), Amok & Urgehal.. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Meneer mongool is het ![]() hehehe, speciaal voor jou de vertaling zojuist gepost ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Wanneer is dat? ![]() ![]() |
|
Laatste weekend van augustus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-04-2005 14:18] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Klinkt interessant. Kwil taake wel eens zien! Bergen, ok, beetje uit de richting zeg maar... [Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 30-04-2005 23:48] ![]() |
|
quote: Je gaat toch niet vertellen dat je dan net daar op vakantie bent? ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Het word in ieder geval het allerlaatste optreden ooit kreeg ik gisteren te horen. Ga er alles aan doen om er bij te kunnen zijn ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
En natuurlijk weer kankerver uit de buurt. Nu kan ik ze dus nooit zien. Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
quote: Stap dan ook 's op die fiets van je, luie donder Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: ik ga er voor zorgen van wel, desnoods ga ik 2x op vakantie ![]() ![]() |
|
quote: thats the spirit! ![]() ![]() |
|
quote: Mag ik mee? ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: van mij wel hoor, als het niet is als ik met mn ouders in Noorwegen ben, maar wel zelf betalen natuurlijk ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Trap jij? Gaan we samen op een tandem. ![]() Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
Hmmm, had al rekening gehouden bij het verplicht opnemen van wat verlofdagen dat Hole in the Sky weer ongeveer in dezelfde periode als vorig jaar zou vallen, dus naar alle waarschijnlijkheid zal ik er zeker bij gaan zijn ![]() Wordt weer een goed feestje mag ik hopen. Hub, weet jij a) wat de exacte dagen zijn en b) welke bands nog meer komen? De site van Hole in the Sky is momenteel nog weinig informatief wat dat betreft ![]() [edit] Hmm, zou dit kunnen kloppen? Hole in The Sky 2005 Time: 25.08.2005 - 27.08.2005 Location: Bergen, Hordaland [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 01-05-2005 21:39] ![]() |
|
quote: Hmm, iets zegt me dat dat niet helemaal klopt.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
@Magistus: de data kloppen inderdaad. Er zijn buiten Taake nog geen verdere bands bevestigd momenteel, hoewel ik laatst in Oslo al zo min of meer had begrepen dat Aura Noir ook zou spelen. Afwachten of dat wel gaat lukken ivm het ongeluk welke Carl Michael heeft gehad. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:De site is weer online van HitS hoewel er nog niet veel nieuws is. Buiten Taake zal waarschijnlijk ook Celtic Frost spelen (als ze niet in diezelfde tijd ook in de studio zitten uiteraard). Er word hier dus nog mee onderhandeld. Zou wel gaaf zijn om CF eens live te zien ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |