|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Die tweede 'Hellnosk Svartmetal', is dat ook demo materiaal of onuitgebracht studio materiaal? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
het enige van taake wat ik heb is een anti-taak poster Je moeder. |
|
quote:Aids op jouw moeder. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: foto? signature |
|
nope maar zat bij de myrkwid lp Je moeder. |
|
Hebben ze ruzie dan? signature |
|
ik denk dat het erover gaat dat behalve de norsecore liefhebbers iedree zichzelf respecterende bm band taake kut vind Je moeder. |
|
zijn er dan zichzelf respecterende norsecorebands ook? true! signature |
|
quote: Oh? Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ja Taake presteert muziekaal iets, dat mag niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: vandaar nors, ze zijn nors omdat ze geen talent hebben! Is dat niet iets met Faggot-toestanden? Heb ik es iets over gehoord. signature |
|
quote:Muzikaal? Hmmm .... |
|
quote: Taake, norsecore? Flikker op man. Ik heb zoiezo een hekel aan die term. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik ken de betekenis niet eens, wat me ook bar weinig slapeloze nachten bezorgt. Daarnaast heb ik tot nu toe nog nooit iets vernomen van een zogenaamde anti-Taake hype onder Black Metal bands, opgeblazen onzin dus, en zie eigenlijk ook geen enkele reden om als bands collectief iets tegen ze te hebben. Waar zou dat op slaan? Taake is geen Cradle ofzo.. Dus... Hoe zit het? Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Je lult slap, Jaap |
|
nou, ik ben onder de indruk , lekker kinderachtig ook weer [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-09-2005 16:21] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
doe msn eens aan No meat is sweater |
|
quote:heb je het weleens geluisterd? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Heb zelf ook nog nooit iets van een anti-Taake hype gehoord....en daar was bij eerdere concerten ook helemaal niks van te merken. Misschien dat enkele minkukel bandjes een hekel aan ze hebben omdat ze zelf weinig bereiken met hun herrie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat anti-Taake gebeuren, sjezus, hoe gay is dat. Ik vind het trouwens ook typische norsecore, daar niet van, maar ja, smaken verschillen nu eenmaal. Norsecore is een term die in zwang kwam (in ieder geval op Usenet) toen steeds meer (niet per sé Noorse) bandjes steeds meer op elkaar gingen lijken qua sound (die dan wel in Noorwegen zo'n beetje was uitgevonden). Denk: Satyricon - Nemesis Divina, Gehenna - Malice, die eerste van Keep of Kalessin, etc. Ben er iig niet zo'n fan van.... ik had de associatie vooral met de laatste van Taake. Maar anti-Taake propaganda..... gayer dan het hele "No Core, No Mosh....." gebeuren bij elkaar. Get a life. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
alles met core moet dood... maar dat weet iedereen Suck my piss |
|
Wellicht probeert de band / het label met die anti propaganda juist wel meer bekendheid te krijgen.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nee man, breakcore niet! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Geloof mij maar dat zowel de band alsook het label die propaganda niet nodig hebben. Beiden redden zich echt wel op eigen benen. Trouwens die Norsecore; ik dacht dat bands als Raven, Ildjarn, Skaur e.d. daaronder verstaan werden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |