![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als dat iets met een betonnen muur en je hoofd is, is het een date ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Vanaf daar kun jij mijn hoofd niet eens zien kleine! ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Wat ben jij toch een domme mongool. Je bevestigt mijn eerdere post in zijn geheel. Door je oogkleppen zie je niet eens het verschil tussen kritiek op fundamentalistische politiekl correctheid en nazisme. Verder heeft dit forum geen PM. Blinde rukker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Is 't waar kwelgeest...? Word je van rukken blind? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Waar is heiden!? ![]() Ik mis die knaap hehehehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Volgens mij mag hij wel weer op het forum, maar is hij er gewoon nooit. ![]() |
|
quote: Af en toe komt hij nog eens buurten ![]() ![]() |
|
quote: Heb ikzelf ook zo'n hekel aan, die anti-nazi's [Dit bericht is gewijzigd door The Chosen op 02-04-2007 19:13] She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
Wederom een nieuwe line-up: Controversial Norwegian black metallers TAAKE will perform in Milan, Italy on September 15, according to a posting on the group's web site. The band is also planning gigs in Russia, Mexico, USA and the Balkans. TAAKE's lineup for this leg of the tour will be as follows: Hoest: voice Skagg: guitar Dommedag: guitar V'gandr: bass Thurzur: battery Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Nog effe en dan is Oryan weer vrij, Taake speelt namelijk op 8 november in de Garage te Bergen. Hun eerste show met de nieuwe line-up. Hier ga ik vrijwel zeker bij zijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-09-2007 20:24] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Ben jij ambtenaar? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 25-09-2007 21:58] ![]() |
|
quote:Nee, ik moet hard werken voor de kost ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik denk eerder aan al je vrije dagen, hehe. ![]() |
|
Ik heb met mijn baas kunnen regelen dat ik per jaar een aantal weken extra onbetaald verlof krijg om te touren en andere uitstapjes te maken ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
De aankomende nieuwe EP: ![]() Taake and Dark Essence Records continue with our co-operation despite rumours and mis-quotes earlier this year. In early 2008, we're proud to release a new live 7" from Taake called "Svartekunst", which will include live versions of "Eismalsott", "Tykjes Fele", "Over fjell og gjennom torner" (Darkthrone cover) and "Voldtekt". The line-up on this release is Hoest, Skagg, Dommedag, V'gandr and Thurzur. `"Svartekunst" will be limited to 1000 copies only! [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 10-12-2007 17:42] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hmm, een ep met live nummers, wanneer komt er nou eindelijk een full-lenght studio album? ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Geen idee, Hub zal dat toch eigenlijk wel moeten weten ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Oosten van het land AUB. Taake ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Roermond ligt 5 minuten van de Duitse grens...is toch behoorlijk oost..vinden de oosterburen ook fijn ![]() ![]() |
|
Ja, want daar zal er wel geen optreden meer in zitten voor Taake ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Ja, maar dat ligt weer niet op 5min van Groningen..... ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote:Ach, wij Limburgers gaan ook gewoon naar optredens in Groningen...zelfs als het optredens zijn die ook hier in de buurt plaatsvinden....kortom, komen dus ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Als Taake hier ong. in de buurt komt ga ik zéker mijn best doen om aanwezig te zijn ja ![]() Weinig bands waar ik zo gek van ben als dat Noorse gezwelschap ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
In eerste instantie word het slechts 1 optreden...de Azijnfabriek te Roermond. Het ligt geheel aan de beschikbare vluchten of we er een 2e optreden aanplakken ergens in NL of B ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 10-01-2008 22:24] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |