IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Taake Vorige pagina | Volgende pagina
HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 24-01-2008 19:03 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

1e optreden is op vrijdag 6 of zaterdag 7 juni in De Azijnfabriek te Roermond

2e optreden gaan we aan werken na het H&H Festval


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-01-2008 19:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, komende week effe hard werken om naast Taake ook The Batallion, Octavia Sperati en Temnozor/Kroda rond te krijgen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 25-01-2008 17:09 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2008 19:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Yep, komende week effe hard werken om naast Taake ook Temnozor/Kroda rond te krijgen


Dat zou geniaal zijn! KRODA!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2008 17:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2008 19:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Yep, komende week effe hard werken om naast Taake ook The Batallion, Octavia Sperati en Temnozor/Kroda rond te krijgen


Als Temnozor komt, kom ik naar Roermond


spelfout weggehaald...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-03-2008 17:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Taake versus Kreator

Taake will not be performing at the Karmøygeddon festival after all, due to ruthless pressure put on the organizer from, among others, none other than Kreator.
Let it be said that this does not hurt Taake, as we are not at all doing this for the money.
But it certainly hurts innocent parties like the promoter (who is now out of time to find a replacement and loses a lot of money), as well as our fans who bought expensive tickets to see us.
I find it very regrettable that all you people are caught in the crossfire of this ridiculously unnecessary situation!
Anyway, this reaction is obviously because of the swastika episode in Kreator`s hometown Essen during last year`s Taake tour.
I`ve clearly stated that TAAKE IS CERTAINLY NOT A POLITICAL NAZI-BAND, yet some people seem to still insist that we are.
It is not the first time such a situation has occured either, several German festival organizers had to give in to similar pressure last year, disappointing hundreds of people eager to watch us perform and cheating them out of their money.
But doing this to a Norwegian band about to play at a Norwegian festival is way out of line.
I do realize that it is rather unforgivable to display a swastika in Germany, yes.
On the other hand I strongly feel that Black Metal bands should allow themselves to use ANY kind of destructive/negative symbolism, as the basis of this expression is above all: EVIL(!)
Black Metal is still not, and should never become, harmless like all other styles of housebroke metal.
Frankly, I find it prepostrous that we get away with lyrics about murder, torture, rape, necrophilia and suicide, but get boycotted for wearing a symbol (which, by the way, has nothing to do with the band`s concept) on ONE single occasion.
A part of our mission is to invoke negative feelings, so I found it quite appropriate to remind our German audience of their biggest shame.
Some understood it and handled it well, whilst others overreacted far beyond expectance.
It is embarassing to have to point out these things over and over again, but as usual humanity proves to be ignorant.
We feel misunderstood.
So, Guardians of Morality, feel very free to keep up your pathetic boycott, we don`t mind being hated.
But your extortion only affects innocent parties and you should be ashamed of yourselves!
The behaviour of our self-proclaimed enemies is more similar to nazism than anything we`ve ever done..

Yours cruelly,
-Hoest



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-03-2008 17:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe ja, als populaire band blijft dat je wel je hele bestaan achtervolgen natuurlijk, logisch. helaas...


Je moeder.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-03-2008 17:27 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Kreator ook, hippies


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2008 19:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het nieuwe album gaat eind van dit jaar uitkomen en tegelijkertijd zal Høst zijn eigen platenmaatschappij oprichten welke zorg zal dragen voor de vinylversie en merchandise


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-07-2008 23:09 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Oeh, daar kijk ik naar uit


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-07-2008 23:11 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik weet niet of ik er naar uitkijk, als het een album vol van die tracks die op de laatste EP's etc staan gaat worden hoeft het voor mij niet...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2008 23:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dit gaat een album worden zoals ook Nattestid, Bjoergvin en Dødskvad.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-07-2008 23:23 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nou, dan zijn ze in ieder geval één exemplaar kwijt


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2008 23:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 23:23 schreef Metalhead22 het volgende:
Nou, dan zijn ze in ieder geval één exemplaar kwijt



HAHAHAHAHHAHAHAHA

me licke you


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-07-2008 3:36 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 23:22 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dit gaat een album worden zoals ook Nattestid, Bjoergvin en Dødskvad.
Mooi want die Nekro EP vond ik niks, de nieuwe EP nog niet gehoord trouwens.. Ik ben wel benieuwd naar het volgende album..


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-07-2008 8:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2008 3:36 schreef Helvete het volgende:
de nieuwe EP nog niet gehoord trouwens
Die laatste EP bevatte alleen maar live-nummers dus niet echt iets nieuws. Puur voor de die-hard fans dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-07-2008 8:28]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 29-07-2008 10:48 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Een nieuwe cd in de maak dus.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 29-07-2008 15:37 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 28 juli 2008 23:31 schreef Hypnos het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHA

me licke you


O?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 29-07-2008 16:51 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 28 juli 2008 19:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het nieuwe album gaat eind van dit jaar uitkomen en tegelijkertijd zal Høst zijn eigen platenmaatschappij oprichten welke zorg zal dragen voor de vinylversie en merchandise


Wordt het Totalkrieg Produktionen of gewoon Propaganda Vertrieb
Maar goed, weer een kandidaat plaat van het jaar, maar dan in december als het op de reguliere Taake-CD's lijkt en niet de Nekro MCD, bij voorbaat...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-07-2008 18:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2008 16:51 schreef Vampire John het volgende:
Wordt het Totalkrieg Produktionen of gewoon Propaganda Vertrieb
Maar goed, weer een kandidaat plaat van het jaar, maar dan in december als het op de reguliere Taake-CD's lijkt en niet de Nekro MCD, bij voorbaat...
Ik zal de naam nog effe voor me houden van dat label maar het is wel feit dat ik partner word binnen dat label


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-07-2008 18:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Taake, wat een huilband, ja man we gebruiken nazi shit en dragen nazi shirts, das vet gaaf en iedereen vind ons vet stoer. Huil huil we mogen niet met kreator spelen, ohoh wat hebben we een spijt van ons geheul met het nazisme, de tering, wees dan gewoon verstandig en laat je niet met die zooi in...


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-07-2008 18:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

@Mental: volgens mij weet je niet waar je over lult


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-07-2008 18:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

het kan zijn dat ik verkeerd begrijp wat ik lees ja.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-07-2008 19:25 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 juli 2008 18:02 schreef mental het volgende:
Taake, wat een huilband, ja man we gebruiken nazi shit en dragen nazi shirts, das vet gaaf en iedereen vind ons vet stoer. Huil huil we mogen niet met kreator spelen, ohoh wat hebben we een spijt van ons geheul met het nazisme, de tering, wees dan gewoon verstandig en laat je niet met die zooi in...


Misschien moet je het stuk nog eens lezen.


R.
Usericon van R.
Posted 29-07-2008 19:42 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Nee, hij moet het stuk NIET lezen en NERGENS mee bemoeien op BLACK METAL gebied.

Zo...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-07-2008 19:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nee, sorry, je hebt gelijk, Bm is enkel alleen besteed aan R., Burzum, en Hub. sorry mannen.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen