IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films Deel XIV Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-06-2006 2:12 by Snaack Profiel van Snaack

"What the *bleep* do we know?"

Interessant


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-06-2006 2:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 juni 2006 2:12 schreef Snaack het volgende:
"What the *bleep* do we know?"

Interessant


Is die film thought provoking of verblijft het in cliches?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-06-2006 3:07 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 30 juni 2006 2:39 schreef Mutilator het volgende:
Is die film thought provoking of verblijft het in cliches?


Hmm..

Ik vind de film erg oppervlakkig. Afgezien van gesmijt met wetenschappelijke termen wordt de film op een "jip en janneke"-manier gebracht.

Interviews van wetenschappers zitten vol met dubieuze/ onnavolgbare aannames die als feiten gepresenteerd worden.

Desondanks vond ik hem toch licht prikkelend voor de geest, hehe.

linkje


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-06-2006 23:19 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ik zet niet vaak een film uit, maar vanavond heeft 1 me er toch toe gedwongen..

de schuldige is

Mimic 3...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-06-2006 23:48 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Zit nu 'Das Experiment' te kijken (RTL7).. Koele film!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-07-2006 1:07 by Argh Profiel van Argh

Net ook gezien! Beetje onwaarschijnlijk allemaal maar best tof ja! Niet 1 om in m'n eigen collectie te hebben. Gister naar de bios geweest "United 93" mening/review cut n paste van mij:

quote:

Gister gezien, ben niet zo enthousiast als de rest hier. Het is wel aardig realistisch neergezet met dat camerawerk enzo, maar het kwam voor mij echt te langzaam op gang, pas na de pauze kwam er wat vaart in de film.. na eerst een uur lang de chaos op ground control te hebben gezien (ik zou het echt niet nog langer trekken als het nog langer door ging) en wat er in het vliegtuig gebeurde was verder ook niet echt bijster boeiend. (had net zo goed een variant van de slechte filmreeks "Turbulence" kunnen zijn, maar dan iets realistischer en zonder typische hollywood perikelen) Als deze film niet om 11 Sept. draaide dan had niemand deze film opgemerkt.

Aircrash investigation op Discovery vind ik zelfs spannender/boeiender... serieus! Maar natuurlijk draait deze film niet om de actie/spanning, maar ja.. niet aan mij besteed. Jammer dat er aan een ramp als deze nog flink wat geld verdient word ook eigenlijk.... en er komen nog veel meer 9/11 films aan.. ik sla over.

5/10



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-07-2006 12:30 by Smoochy Profiel van Smoochy

Idd en aangezien die films allemaal toch wel worden geproduceert in America, zitten de films vol met patriotic gezwam.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-07-2006 14:52 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Een paar avonden geleden heb ik 'City of God' gekeken. Een erg indrukwekkende en goede film.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-07-2006 3:37 by Schaep Profiel van Schaep

Old Boy, geniaal, komende week kopen!

Haze, ja, wel grappig in mijn huidige staat, maar te weinig duidelijkheid, net als Tetsuo II - Body Hammer, dus wat dat betreft geen verrassing.


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2006 3:51 by Argh Profiel van Argh

Old Boy is gaaf! Helaas perongelijk al voorspeld wat er aan de hand was de eerste keer dat ik em zag.. maar verder echt subliem geschoten, prachtige muziek en montage en mooie beelden! Amerikaanse remake is geloof ik gelukkig voorlopig van de baan...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2006 4:13 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juli 2006 1:07 schreef Argh het volgende:
Net ook gezien! Beetje onwaarschijnlijk allemaal maar best tof ja! ...



Het frappante is dus dat deze film gebaseerd is op dat werkelijke experiment...

Thanks voor de afrader van die andere film; scheelt verspilde moeite


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2006 5:00 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 2 juli 2006 4:13 schreef Mutilator het volgende:
Het frappante is dus dat deze film gebaseerd is op dat werkelijke experiment...


Ik weet het, maar er is fictie in verwoven, en zodra de fictie z'n entree maakte werd het voor mij steeds onrealistischer (de schroevendraaier/moord o.a..), ook vond ik de (verplicht voelende) "love story" totaal overbodig... en ja, United 93 is niet echt een aanrader, kun je dus net zo goed aircrash investigation gaan kijken Heb je er nog gratis commentaar en onderzoek bij ook...

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-07-2006 5:10]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-07-2006 17:41 by Smoochy Profiel van Smoochy

Zondag naar Cars geweest, en ik moet zeggen. Die film duurde 123 min en voordat ik door had was het al voorbij, de film was ook mooi gemaakt en zaten een paar lachen stukken in. Zeker de moeite waard om te kijken voor om Luigi het pitstopheftruckje..hehe

Pitstop si Pitstop


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-07-2006 10:43 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Monty Python - The Meaning Of Life gisteren op TV. Blijft gaaf.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-07-2006 10:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 juli 2006 17:41 schreef Smoochy het volgende:
Zondag naar Cars geweest, en ik moet zeggen. Die film duurde 123 min en voordat ik door had was het al voorbij, de film was ook mooi gemaakt en zaten een paar lachen stukken in. Zeker de moeite waard om te kijken voor om Luigi het pitstopheftruckje..hehe

Pitstop si Pitstop
+1 (al ben ik dan gisteren geweest). Echt heel erg gaaf gemaakt en bijzonder veel oog voor detail. Die bandensporen in de lucht waren nog wel het meest hilarisch



Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 06-07-2006 11:43 by Bleh? Profiel van Bleh?

quote:
Op 6 juli 2006 10:43 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Monty Python - The Meaning Of Life gisteren op TV. Blijft gaaf.

Op TV? Welke zender?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-07-2006 11:43 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Veronica


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 06-07-2006 11:44 by Bleh? Profiel van Bleh?

quote:
Op 6 juli 2006 11:43 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Veronica

Ah, ok, dat verklaart. Danke!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-07-2006 13:23 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 6 juli 2006 10:52 schreef Judge M. het volgende:
+1 (al ben ik dan gisteren geweest). Echt heel erg gaaf gemaakt en bijzonder veel oog voor detail. Die bandensporen in de lucht waren nog wel het meest hilarisch


Ook leuk detail dat de vliegjes in de film Beetles zijn haha.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-07-2006 13:27 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Oldboy gisteravond gezien, goede film


"This one is older than shit, heavier than time!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-07-2006 14:27 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 juli 2006 13:23 schreef Smoochy het volgende:
Ook leuk detail dat de vliegjes in de film Beetles zijn haha.
Ook dat ja. Tractoren zijn koeien, etc, etc. En het introfilmpje ("One Man Band") was ook hilarisch



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-07-2006 15:14 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 4 juli 2006 17:41 schreef Smoochy het volgende:
Zondag naar Cars geweest, en ik moet zeggen. Die film duurde 123 min en voordat ik door had was het al voorbij, de film was ook mooi gemaakt en zaten een paar lachen stukken in. Zeker de moeite waard om te kijken voor om Luigi het pitstopheftruckje..hehe

Pitstop si Pitstop


Wil ik ook absoluut nog heen, net als Over the Hedge... Pixar en Dreamworks producties heerschen vaak enorm de pan uit!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-07-2006 15:17 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 juli 2006 3:51 schreef Argh het volgende:
Old Boy is gaaf! Helaas perongelijk al voorspeld wat er aan de hand was de eerste keer dat ik em zag.. maar verder echt subliem geschoten, prachtige muziek en montage en mooie beelden! Amerikaanse remake is geloof ik gelukkig voorlopig van de baan...


Hehe, ik zag het ook al wel aankomen, maar inderdaad, ik vind eigenlijk alles er vet aan!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-07-2006 15:18]


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-07-2006 15:27 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 6 juli 2006 15:17 schreef Schaep het volgende:
Hehe, ik zag het ook al wel aankomen, maar inderdaad, ik vind eigenlijk alles er vet aan!


Hm hebben wel meer last van zo te zien dan, een vriend van mij mistte gewoon de hele clue ergens aan 't eind met dat fotoboek...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-07-2006 19:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 6 juli 2006 14:27 schreef Judge M. het volgende:
Ook dat ja. Tractoren zijn koeien, etc, etc. En het introfilmpje ("One Man Band") was ook hilarisch


Idd Cowtipping but wacht out for Frank hehehe...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen