![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"What the *bleep* do we know?" Interessant ![]() ![]() |
|
quote: Hmm.. Ik vind de film erg oppervlakkig. Afgezien van gesmijt met wetenschappelijke termen wordt de film op een "jip en janneke"-manier gebracht. Interviews van wetenschappers zitten vol met dubieuze/ onnavolgbare aannames die als feiten gepresenteerd worden. Desondanks vond ik hem toch licht prikkelend voor de geest, hehe. linkje ![]() |
|
Ik zet niet vaak een film uit, maar vanavond heeft 1 me er toch toe gedwongen.. de schuldige is Mimic 3... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Zit nu 'Das Experiment' te kijken (RTL7).. Koele film! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Net ook gezien! Beetje onwaarschijnlijk allemaal maar best tof ja! Niet 1 om in m'n eigen collectie te hebben. Gister naar de bios geweest "United 93" mening/review cut n paste van mij: quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Idd en aangezien die films allemaal toch wel worden geproduceert in America, zitten de films vol met patriotic gezwam. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Een paar avonden geleden heb ik 'City of God' gekeken. Een erg indrukwekkende en goede film. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Old Boy, geniaal, komende week kopen! ![]() Haze, ja, wel grappig in mijn huidige staat, maar te weinig duidelijkheid, net als Tetsuo II - Body Hammer, dus wat dat betreft geen verrassing. ![]() |
|
Old Boy is gaaf! Helaas perongelijk al voorspeld wat er aan de hand was de eerste keer dat ik em zag.. maar verder echt subliem geschoten, prachtige muziek en montage en mooie beelden! Amerikaanse remake is geloof ik gelukkig voorlopig van de baan... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Het frappante is dus dat deze film gebaseerd is op dat werkelijke experiment... Thanks voor de afrader van die andere film; scheelt verspilde moeite ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik weet het, maar er is fictie in verwoven, en zodra de fictie z'n entree maakte werd het voor mij steeds onrealistischer (de schroevendraaier/moord o.a..), ook vond ik de (verplicht voelende) "love story" totaal overbodig... en ja, United 93 is niet echt een aanrader, kun je dus net zo goed aircrash investigation gaan kijken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-07-2006 5:10] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Zondag naar Cars geweest, en ik moet zeggen. Die film duurde 123 min en voordat ik door had was het al voorbij, de film was ook mooi gemaakt en zaten een paar lachen stukken in. Zeker de moeite waard om te kijken voor om Luigi het pitstopheftruckje..hehe Pitstop si Pitstop SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Monty Python - The Meaning Of Life gisteren op TV. Blijft gaaf. ![]() ![]() |
|
quote:+1 (al ben ik dan gisteren geweest). Echt heel erg gaaf gemaakt en bijzonder veel oog voor detail. Die bandensporen in de lucht waren nog wel het meest hilarisch ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Op TV? Welke zender? ![]() |
|
Veronica ![]() |
|
quote: Ah, ok, dat verklaart. Danke! ![]() |
|
quote: Ook leuk detail dat de vliegjes in de film Beetles zijn haha. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Oldboy gisteravond gezien, goede film ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Ook dat ja. Tractoren zijn koeien, etc, etc. En het introfilmpje ("One Man Band") was ook hilarisch ![]() |
|
quote: Wil ik ook absoluut nog heen, net als Over the Hedge... Pixar en Dreamworks producties heerschen vaak enorm de pan uit! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Hehe, ik zag het ook al wel aankomen, maar inderdaad, ik vind eigenlijk alles er vet aan! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-07-2006 15:18] ![]() |
|
quote: Hm hebben wel meer last van zo te zien dan, een vriend van mij mistte gewoon de hele clue ergens aan 't eind met dat fotoboek... ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Idd Cowtipping but wacht out for Frank hehehe... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |