![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is dan ook een amerikaanse film, geen nederlandse [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-08-2006 11:50] ![]() |
|
Ah, goedzo. Immo kijkt weer eens niet verder dan d'r neus lang is. Edit: En ze denkt ook nog eens niet logisch na. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 03-08-2006 11:51] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Jeroen Krabbé is trouwens op de laatste dag ingevallen voor de hoofdrol omdat zijn bevriende regisseur met de handen in het haar zat omdat zijn hoofdrolspeler er op laatst de brui aan gaf ![]() ![]() ![]() |
|
Hehe, eerlijkheid ten top. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: De stoerheid van de personages die hij doorgaans speelt dan. ![]() US Marshals. ![]() |
|
Wat 'oudjes' gekeken... -Skeleton Key Verassend aardige film! Er wordt een lekker sfeertje neergezet en vooral dat ritueel wat op de elpee staat klinkt zo héérlijk eng! Dit stuk staat trouwens ook op de soundtrack als "Conjure of Sacrifice" . De film haalt het overigens niet bij "the others". -Bad Santa Beetje slechte timing in de zomer, maar niettemin een geweldige film. Billy Bob speelt echt de verschrikkelijkste hufter ooit verschenen op het witte doek. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Gister Poltergeist. Lang geleden ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
vanavond Dahmer en de remake van the Hills Have eyes, ben benieuwd wel. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Had je beter even tot morgen kunnen wachten, hehe. ![]() |
|
Nu: Blues Brothers Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: nou, die vond ik behoorlijk heavy, doelend op die verkrachtings scene... ![]() |
|
afgelopen zaterdag pirates of the carribean 2 gezien jep, hij is inderdaad zo geweldig goed als ze zeggen ![]() ![]() alleen dat open einde he... nu maar wachten op deel 3 ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
quote: het einde vond ik echt verrassend ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Maak je nu een grap? ![]() Ik bedoel, het is een leuke film in de zin van entertaining maar om nou te zeggen dat het verrassend was,...nou nee. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-08-2006 1:05] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
An American Werewolf in Paris ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
The Game Op veronica net... gatver wat een ongeloofwaardige film zeg! leuk voor het popcorn/bios publiek... maar weer gauw een film uit eigen collectie bekijken Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
gister dus the hills have eyes remake en dahmer..vond die dahmer film geniaal, hehehe. the hills have eyes was minder...klote happy end, en dat kind overleeft het WEER, godver ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Baby Boom met Diane Keaton moet zowat 1 van de slechtste films zijn die ik ooit gezien heb Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
"Crash". Mooie film. ![]() |
|
Over the Hedge ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
V for Vendetta ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
V for Vendetta ook net gezien.. Geweldige film. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ong-Bak, maar alleen de vechtscenes, vet! Full Contact op de achtergrond, maar ik schijn hem alleen saai te hebben gevonden omdat ik niet echt op heb gelet. Dead Leaves, een geweldige film en een van de vreemdste films die ik ooit heb gezien, hij duurt drie kwartier maar het voelt alsof hij minstens vier uur duurt, zo snel! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-08-2006 21:52] ![]() |
|
quote: meuh, kon het maar half volgen, ging veel te snel, op een gegeven moment (na een uur) had ik zoiets van zet maar af....toch afgekeken....wazige shit. Vond het vies tegenvallen. Maarja hij was gemaakt door die broertjes van The Matrix trilogy, en die waren ook stuk voor stuk zuigwerk. You suck and that's sad ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |