![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: soms valt een knipoog niet op. Suck my piss ![]() |
|
The Devil's Rejects zonet ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: goede zaak ![]() ![]() |
|
In de bios: World Trade Center. Whah. Aardig onderhoudend allemaal, maar o-zo-voorspelbaar, clichématig gefilmd en over-amerikaans. En breek me de bek niet open over die "god's warrior"-type marine die de boel komt redden. Ugh. ![]() |
|
quote: Ik vind de overeenkomsten wel van dien aard dat de vergelijking helemaal niet de plank mis slaat. Dat jij daar een andere mening over heb, dat kan. Maar mijn mening staat desalniettemin nog steeds "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: LOL! Heb gehoord dat die gast de oogbal uit een wijf z'n schedel can cumshotten. ![]() ![]() |
|
quote: Is die al te huur? Ik ging vanavond even checken, maar ik zag 'em niet liggen bij de videotheek. ![]() |
|
quote: Hij kan wel 10 oogballen achter elkaar eruit cumshotten, hehehe. Cumshotten, mooi werkwoord! ![]() |
|
Million Dollar Baby. Goede film. En dat is een compliment mijnerzijds. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
gisteren "when a stranger calls" gezien ![]() ![]() ![]() wat een verschrikkelijke baggerfilm!! babysitter wordt lastig gevallen door nare telefoontjes. de hoes van de film beloofde echter nog wel een mooi verhaal.... niet dus. het duurt meer dan een uur voordat er eindelijk echte actie is, de moordenaar zie je maar 10 min en dan wordt ie al opgepakt. er is geen motief waarom ie haar per se moest hebben, geen naam en een belachelijk open einde. absoluut geen aanrader ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Gister weer The Exorcist II gezien. Best wel weer nostalgisch. Gave quotes ook eigenlijk zo nu en dan. ![]() |
|
Straks The Sentinel kijken, is dat nog wat ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ga hem kijken en oordeel zelf zou ik zeggen. ![]() |
|
quote:tsssk,tsssk, gevat hoor. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ah, nou ja, zoals snaacksel al zei. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Living high aka puff, puff, pass afgelopen nacht gekeken. Best slecht, doch toch vermakelijk. ![]() |
|
jezus man, wtf is dat voor film ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy i love scotch, scotchy scotchy scotch.. here it goes down down into my belly mhh mhh mhh ![]() |
|
Undercover Brother Zo slecht dat het wel weer grappig is. ![]() |
|
Geef mij maar undercover lover ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Een blowfilm, hehe. http://www.imdb.com/title/tt0466771/ ![]() |
|
quote:Hey! Met die knakker van That 70's Show, heersh! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |