![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ken je toch ![]() ![]() Wij gaan zaaderdagavond naar je kijken..hehehehe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
The Da Vinci Code gekeken eergister, geweldige film. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Gaaf, RrroooaaarrR! ![]() |
|
@RrroooaaarrR: Vanmiddag op station poster goed bekeken, gaaf. ![]() Monty Python - Quest for the Holy Grail. Blijft geweldig. ![]() ![]() |
|
Nog wat foute foto's van Schweelinckplein, Den Haag ![]() SS-Hauptscharführer Erich W. ![]() Ja ja, met rood hoofd. ![]() Beetje de SS-er uithangen... ![]() ![]() |
|
Hehehe, briljant. ![]() |
|
Gaaf zeg! ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Afgelopen nacht cheech & chong's next movie. Al tig keer gezien, maar nu op dvd. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 16-09-2006 11:42] ![]() |
|
Gisteravond naar een maat geweest en die had toevallig Doom opstaan, niet mijn genre. En daarna Faces of Death IV. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Hehe, ik heb doom ook gezien. Dat wil zeggen, de eerste 70 minuten X2 qua beeld. De laatste 15 minuten ofzo, als het beeld first person is, die zijn gaaf. De rest is, tsja, ![]() ![]() |
|
Dat was inderdaad wel grappig, vooral met die kettingzaag. Maar ik trek dat genre niet echt, moderne superoppervlakkige meuk die puur op sensatie en special effects is gebaseerd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik had toen een joint klaar liggen, voor die 15 minuten. Man, ik zat er helemaal in. ![]() ![]() |
|
Ik heb laatst Scary Movie 4 gekeken, hij blijft leuk. ![]() |
|
Ik heb 1 gezien in de bioscoop, best wel zonde van het geld. ![]() |
|
Lol. Gister was weer deel 3 op de buis ![]() ![]() |
|
Scary Movie.. treurige films, heeeeeeeele flauwe humor. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 17-09-2006 15:15] ![]() |
|
Sideways. ![]() |
|
quote: Die heb ik ook gezien jah, althans vanaf de 2e helft.. Te stom voor woorden, en tegelijkertijd ook weer geniaal ![]() ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Die film kon ik niet lang aanzien, na een minuut of 30 afgezet. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Zwartboek ; normaal houdt ik dit soort films graag voor gezien, maar dit was een geslaagde film; er zat goed vaart in het plot met authentiek acteerwerk; indrukwekkend! (afgezien van de cameo van Theo Maassen; te herkenbaar) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-09-2006 0:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik vond hem zeer goed. Kan aan mijn leeftijd liggen ![]() ![]() |
|
Gister naar "Metal: a headbangers journey" geweest in de bios. ![]() |
|
En hoe is dat? ![]() |
|
Toffe film met een vette soundtrack, hehehehe ![]() Vooral het interview met Mayhem op Wacken was geniaal. "Interessante vraag #1" "FUCK THEM!!" "Interessante vraag #2" "FUCK THEM!!" "Interessante vraag #3" "FUCK YOU!!" ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |