![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisternacht Anger Management met sandler en nicholson. Godallemachtig, wat was de grote Jack weer op dreef! ![]() ![]() |
|
quote: Zeeekkkeerssss. Goede film. ![]() ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Fast and the Furious: Tokyo Drift Wel een gave film, ook al klopte dingen niet echt van tijd tot tijd.. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: JACK ![]() Is er geen Jack Snickelson box te koop ofzo? ![]() |
|
Wat zou er in die box moeten zitten dan? The Shining en One Flew... ? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() In ieder geval ook About Schmidt [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-08-2006 3:16] ![]() |
|
oh, laatst gezien op talpa, had er net wat meer van verwacht (iig nog een tik pessimistischer) , viel me wat tegen, maar wel een leuk verhaal verder Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ik kom toch wel tot meer goede JN films: About Schmidt, The Pledge, As Good as It Gets, The Witches of Eastwick, Reds, The Shining, One Flew Over the Cuckoo's Nest, Tommy, Easy Rider KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens! ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: als je het puur over de acteerpresetatie van JN hebt moet er zeker ook de eerste batmanfilm in. Jack Nickolson was gewoon gemaakt om "The joker" te spelen. verder was die film niet veel maar om JN als the joker te zien, dat was puur genieten. ![]() |
|
Gister naar "Hostel" gekeken... jammergenoeg moeten missen in de cinema en toch wel erg nieuwsgierig geworden door de verhalen enzo... Wel, ik vind de verhalen terecht!!! Lekker creepy sfeertje en een aantal geslaagde sadistische scenes ![]() Lekker ziek filmpje dus en toch net overdreven ![]() Aanrader! Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Trieste film. Zat 'm laatst met vrienden te kijken, en minstens vijf keer zei ik iets als "Nu gebeurt er zeker dit en dit?", waar een ander dan als volgt op reageerde: "Ja, hoe weet je dat?" Voorspelbare, treurige zooi. quote: Bizar slecht acteerwerk alleen, eerste keer dat ik 'm zag vond ik het wel oke maar de tweede keer heb ik 'm na een kwartiertje uitgezet omdat ik me groen en geel ergerde. :') ![]() |
|
Bij Hostel hoef je ook niet te verwachten dan het hoogstaand acteerwerk is, zoals bij de meeste horrors. Verder is het al triest genoeg dat je uberhaupt die Tokyo Drift heb bekeken. Deel 1 was al superbagger en supervoorspelbaar dat deel 2 en 3 mijn huisje wel voorbij gaan. Maar goed. V for Vendetta gezien, op zich wel goed, had iets meer actie verwacht. Gisteren POTC 2 gezien. De film is leuk gemaakt weer de effects zijn groots. Het acteerwerk is wel bovenstandaard. Nu maar wachten op deel 3 wil wel weten hoe alles afloopt. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ik vermoed dat Jack Sparrow nog leeft!!! ![]() oeps, nu heb ik vast een enorme verrassing voor beli verpest!! ![]() ![]() maar serieus, het schijnt dat na de aftiteling nog wat kwam. dat heb ik niet gezien ![]() oja, ik heb de nieuwe superman ook gezien. best aardig maar niet meer dan dat. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-08-2006 14:40] ![]() |
|
quote: ik heb de aftiteling niet afgekeken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
I am sam, vage film, niet echt heel overtuigend geacteerd, laat je wel achter met een klein dilemmagevoel "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Pirates of the Caribbean II behoorlijk opwindend ![]() It ![]() ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: haha ik dacht dat ik de enige was die deze anime kende ![]() |
|
Robocop. ![]() ![]() |
|
Hooligans - Deze viel me eigenlijk best wel mee. Om eerlijk te zijn vond ik het best een goede film. Al dat zinloze geweld, wat zij blijkbaar heel erg zinvol vinden. En Frodo speelde de rol erg goed. Saw - Ik had eerst deel 2 gezien, vorige week, en nu dus deel 1. Ik vond deel 2 iets meer hebben. Alleen het einde vond ik geniaal. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Stand By Me van Stephen King. Heersende film! ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
![]() Blijft 1 van de beter films...heersch.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Robots ![]() ![]() |
|
Lock Stock & Two Smoking Barrels [spoiler!/gave quote] Tom: There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |