![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LOL Waar draait ie eigenlijk? ![]() |
|
In Rotterdam in Cinerama op de westblaak. Relaxte bios, hebben ze tenminste Grolsch beugels ![]() ![]() Andere steden, geen idee.. ![]() |
|
Nou dat ga ik eens checken en anders is downloaden een optie ![]() ![]() |
|
zienzienzienzienzienzienzienzienzienzien!!! ![]() ![]() |
|
quote: welke? ![]() ![]() |
|
Afgelopen nacht the cave gekeken. Nou ja, gekeken, na 3 kwartier afgezet. Wat een slome film. En nix geen gore. Toen maar wéér cheech & chong's next movie opgezet. ![]() |
|
quote:Probeer dan The Descent eens! Gaat ook over een groep mensen (vrouwen in dit geval) die een grot afdalen. Deze film is wel degelijk spannend! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Silent Hill, Sean Bean speelt erin (niet heel overtuigend) Wel lekkere film, het zien wel waard imo ![]() I am the 1%. ![]() |
|
The Dark Crystal , blijft een leuke flim ![]() ![]() |
|
waar gaat die over? naam komt me wel bekend voor ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Een sprookjesachtige film van de makers van de Muppet Show. Dankzij de stralen van het Donkere Kristal leven de Gelflings in een wereld van welvaart en vrede. Wanneer het kristal door een aardbeving barst, komt er een einde aan hun gelukkige leven. De Skekses, de aartsvijanden van de Gelflings, maken gebruik van deze situatie en proberen hun vijanden uit te schakelen. Alleen Jen de laatste Gelfling kan zijn ras redden, maar hij is erg jong en weet niet wat voor kwaad hem te wachten staat... En dat allemaal met poppen ![]() ![]() |
|
jaaa die ken ik ![]() ![]() die moet ik nog eens zien, nostalgie weet je wel ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
quote: Ja, die zit nog in de planning. ![]() |
|
"Zwartboek" Heeel gaaf, indrukwekkend en heftig. Maar écht een film die je thuis moet hebben als 'ie uit komt op DVD. Disko Disko Partizani ![]() |
|
House of wax. Aangename verrassing, best een leuke film. En paris hilton speelde niet eens zo heel slecht. ![]() |
|
quote: Geef mij haar andere film maar. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
My big fat greek wedding... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Scarface weer eens... ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Lekker op de bank The Hills Have Eyes gekeken, ben me een paar keer te pletter geschrokken, en heeeeeeeeeerlijk ranzig!!!!!!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Gisteren gekeken; Vampire hunter D - anime The great hunger - documentaire over Shane McGowan Coffee and cigarettes "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Hoe is die documentaire? ![]() |
|
Hij was best interessant, het is wel heel duidelijk te merken hoe erg Shane afgetakeld is dankzij de royale consumptie van alcohol... Verder wordt er een beetje een beeld geschetst van zijn persoonlijkheid door anderen (vrienden/familie/bandleden). Het mooie is nog wel dat sommige nummers van McGowan door anderen gezongen worden, bijv Sinaed O'Connor, Nick Cave, en de oude zanger van the Dubliners. Wel aan te raden, maar een beetje triest bij tijden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Ja, dat het een beetje triest was had ik wel verwacht. Dankjewel, ik ga er eens naar op zoek! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |