![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Fast And The Furious: Tokyo Drift ook... Wat een film zeg! En dat bedoel ik zowel positief als negatief... Het was echt veel en veel te voorspelbaar, een echt flinterdun verhaal, het acteerwerk was niet echt bovengemiddeld, MAAR er zat eindelijk meer verhaal in dan in de anderen EN het waren wel godverdomde mooie auto's... PLUS het ging over driften en dat vind ik weer erg leuk ![]() FREEZE ![]() |
|
Het was écht een flinterdun verhaal, maar er was wel meer verhaal? ![]() |
|
Ghostship, die viel ook niet tegen. Ik had echt een but film verwacht en dat viel mee. Maar ze hadden er wel meer van kunnen maken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Whalerider, een arthousefilm over de maori's and such. ![]() |
|
quote: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Indeed.. misschien ook een aanradert: The Rabbit Proof Fence. Is ook zo'n soort film maar dan over de verloren generaties aboriginal kinders, waargebeurd en interessant.. ![]() |
|
quote: Ken ik. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
heeft iemand Doodeind al gezien? Ik ben wel benieuwd of die de moeite waard is om heen te gaan...? You suck and that's sad ![]() |
|
quote: Ik ga er morgen denk ik heen, ik heb nog nog vrijkaarten. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
laat maar weten of het wat was ok ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
Als ik er aan denk ja. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
anders ga ik het je vragen hoor ![]() OT. Ik heb van het weekend ergens snachts een wazige film gezien met Wesley Snipes als travestiet.... ![]() ![]() ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote:Inderdaad ja! Kijk: bij tFatF moet je het verhaal zien als ondersteuning van de auto's, dat klopt, right? Bij 1 en 2 was het echt alleen maar een verhaaltje om de auto's en de races te "ondersteunen". Bij deel 3 zit er, voor het eerst vind ik, zelfs nog iets van een karakter ontwikkeling in. De hoofdpersoon liep altijd voor zijn problemen weg en gaat ze nu eens niet uit de weg en wil ze oplossen. Okee, normale mensen zouden dat met praten doen, of met geweld. Maar in tFatF los je zoiets op door te racen... Klein minpunt, maar toch, er zat íets meer verhaal in ![]() FREEZE ![]() |
|
The Piano Teacher ![]() |
|
Brothers Grimm, wat een but film! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: ![]() Doodeind dus. Ik vind de film leuk. Het verhaal is dan niet zo heel erg origineel maar wel leuk uitgevoerd. Leuke decors paar leuke effecten, goede muziek in de film. En zelfs het acteren viel niet tegen. Positief dus. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
The Corpse Bride, leuke film. Het eerste kwartier moet je even wennen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Corpse Bride is zeker een geweldige film. ![]() Heb ook de helft van de muziek van die film op m'n laptop staan, meesterlijk werk. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
gister pirates otc dead mans chest gezien, wat een strakke film! heb alleen een mega hekel aan open eindes...en deze barste ervan ![]() ![]() |
|
Ooit.. ooit ga ik die nog zien. In de bioscoop. Misschien. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
aanrader! ![]() |
|
Blood: The Last Vampire weer eens! ![]() ![]() |
|
Cube 2:Hypercube boogeyman The passion of christ ![]() |
|
Gister de DaVinci code gezien!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |