![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Frailty en Starweather waren ook wel leuk om te zien. Dahmer is inderdaad een vage (gaye) film. the only pleasure is pain ![]() |
|
The Story of Ricky OH. Gaat over een aziaat die in de gevangenis terecht komt en zich daar de onderdrukking van de directie en medegevangen moet doorstaan. De film is echt ultragore, je ziet bijna alleen maar bloed ![]() ![]() |
|
Die heb ik een paar jaar geleden op TV eens gezien, denk ik... Alleszins een heel leuke, gore film. Ik denk wel dat ik hem in de originele taal gezien heb. ![]() |
|
quote: Hij is hier helemaal te bezichtigen: http://www.jonhs.net/freemovies/yes_men.htm KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
S.W.A.T. (7) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Gisteravond Pirates 2 gezien ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Die dvd heb ik ook, vind het maar een saaie dvd. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik vond deel 1 al zo klote ![]() ![]() |
|
Gisteren de originele Texas Chainsaw Massacre weer eens gekeken Wat een ellendige sfeer zit er in die film, verschrikkelijk. ![]() |
|
quote: Och, het is maar wat je saai vindt. Het is natuurlijk een documentaire, dus veel feiten over de 'killers' zelf, over de misdaden en over het onderzoek/de rechtsgang. Ik vind 't wel interessant! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Op Kanaal2 zeker? Ja, die was in de originele taal. Geniale film. http://www.i-mockery.com/minimocks/storyofricky/default.php ![]() |
|
story of ricky is gaaf ja, wel eens bij verval thuis gezien. ![]() |
|
Idi i Smotri Een must. Een af-en-toe surrealistische verfilming van de verschrikkingen van de 2e wereldoorlog. ![]() |
|
steven seagal is (op) tv! titel is niet be;langrijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-08-2006 0:09] Suck my piss ![]() |
|
Pitch Black. Leuk, maar de stoerheid van Vin Diesel wordt wel weer wat overdreven, zoals gebruikelijk. ![]() |
|
Welke stoerheid van Vin Diesel? Penumbra hoards ye, God of revulsion ![]() |
|
Net 'Hotel Rwanda' gekeken. Mooie film, het verhaal leek wat geromantiseerd, maar ja... Welke film gebaseerd op waargebeurde verhalen is dat nu niet? Eén van de 'mooiste' films uit het 'drama' genre die ik de laatste tijd gezien heb. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Bestaat Knightrider the movie ook?? ![]() |
|
Thelma and Louise Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: phat!! maar ik heb de dvd al ![]() Suck my piss ![]() |
|
he skoelfoek, even wat concreets afsprekeuh? zie sms Je moeder. ![]() |
|
Snuff Movie. Met in de hoofdrol Jeroen Krabbé, dikke vette aanrader voor horrorfans die van vreemde wendingen in een film houden! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hmm, nooit van gehoord. Op IMDB wordt hij behoorlijk afgekraakt, maar dat zegt ook niet alles. 's Kijken of 'ie te downloaden valt. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ja die ratings kloppen van geen kant, hij is echt gaaf. Acteurwerk is ook niet slecht. (Dat je er nog nooit van gehoord hebt is niet zo raar, hij is net uit) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-08-2006 11:49] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |