![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat gaaf dat je er nog aan denkt Duke! Geweldige sait!@ ![]() ![]() bier voor u! Suck my piss ![]() |
|
Heb hem gisteravond nog een keer gekeken. Hehe blijft gaaf. ![]() "Let off some steam, Bennett!" ![]() |
|
The Davinci Code. Wel aardig. Nadeel blijft dat zowat iedereen het boek gelezen heeft, en er dus totaal geen spanning in de film zit. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
saw II gezien ![]() straks deathtunnel en 'de kus' signature ![]() |
|
damn... buh, ja , ik weiger van de achterkanten van DVD's te lezen, dat gebeurt dan... dju , en the Machinist was zo goed signature ![]() |
|
heeft iemand DEAD END gezien? een iets oudere B-film, maar voor de thriller/horror liefhebbers een uitstekende film vond ik. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Afgelopen week naar Silent Hill geweest. Leuk, omdat het af en toe een feest der herkenning was. Vooral de soundtrack is natuurlijk briljant, en tilde de film naar een iets hoger niveau. Verder waren de scenes in de 'other world' erg vet, ademde dezelfde sfeer als de game. Helaas was het achterliggende verhaaltje van een mijnbrand om te huilen, waarna het AFGRIJSELIJKE einde de pluspuntjes die de film had wel heel erg naar de achtergrond drukte. ![]() |
|
zometeen Hoodwinked kijken. is een soort verknipte animatie parodie op Roodkapje ofzo, schijnt heel grappig te zijn dus ik ben benieuwd ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
quote: Net gekeken, wat een marteling zonder twijfel met afstand de SLECHTSTE film in tijden zo slecht, niet te geloven, precies een paar Amerikaanse studenten die veel Asian screen gekeken hebben en vinden dat ze maar een soort Amerikaanse versie van een Japanse thriller/horror moeten maken. Verschrikkelijk! signature ![]() |
|
quote:yeah, heerschende film ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: schitterende vertolking van Bale signature ![]() |
|
volgende week xmen 3 maar eens in den bios gaan spotten. verder van plan om vanilla sky nog maar eens te gaan kijken, gave film ![]() verder ben ik ook toch wel nieuwsgierig geworden naar see no evil, ( film van Kane, een worstelaar bij RAW, die vent is in zn eentje onderhand al een wandelende horrorfilm ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 03-06-2006 1:23] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Suggestie: kijk Abre Los Ojos ipv Vanilla Sky. Dat is het origineel en Vanilla Sky heb je blijkbaar toch al gezien. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
VS is al voor 80 % binnen... maar ik zal t in gedachten houden. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
misschien nog meer geinteresseerden hier dus hier maar effe een linkje naar den site: http://www.seenoevilthemovie.com/ ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Zojuist The Straight story gekeken. Erg mooie film van David Lynch die eens iets heel anders doet. ![]() |
|
quote: klopt! al tijden op DVD... prachtige/ontroerende film over het leven en de ironie van ouderdom en zoveel meer! maar nog steeds typisch lynch als je kijkt naar de shots en de metaforen... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Helemaal mee eens. Ik vond hem erg mooi gemaakt. Wat ik ook knap vind is dat de film heel rustig (bijna langzaam) is en toch blijft boeien. Ook de algemene uitstraling van positviteit was erg verfrissend tussen alle films over doffe ellende. ![]() |
|
Snatch. Misdaadfilm met de nodige humor ![]() ![]() |
|
Gangster no.1. Geinige film. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Geniale site! Geniale film! ![]() Je ziet de stukken triplex gewoon rondvliegen, haha! Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Gisteren fun with dick and jane met jim carrey gekeken. Vermakelijk, maar ook niet meer dan dat. Ik denk dat cabin fever, die ik er gratis bij kreeg me meer gaat vermaken. ![]() |
|
Dog Day Afternoon met Al Pacino, heerschende film met uitstekend acteerwerk zoals we van onze Al gewend zijn. Een overduidelijke aanrader! ![]() 9/10 "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Death Hunt een actiefilm uit 1981 met Charles Bronson best grappig Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |