![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, zolang mensen als jij het bloijven huren blijft de markt interessant ![]() ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik weet het, gebeurt me niet meer.... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik lach je uit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Fight Club gisteren weer eens, ![]() Maandag in het vliegtuig Ice Age 2, kinderfilm ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Orgineel.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Nee. Maar ik meen het wel echt, of het nou origineel is of niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: In dit topic dan weer wel, hier stond het grapje nog niet. Kijk als het nou in hetzelfde topic zou staan, zou ik zeggen van terecht.. deze opmerking. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ik ging er gewoon vanuit dat ze die niet hadden, dus niet eens gecheckt. Vandaag nog halen dus! ![]() Old Boy voor de 2e keer. Na 60 minuten verlies ik weer de draad en kan ik er geen touw meer aan vast knopen. ![]() ![]() |
|
Gayniggers From Outer Space. ![]() |
|
Ha, die is gaaf! ![]() |
|
quote:Ik wist het wel! Met je gay-ads! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Vanavond om 2300 Predat0r [RTL7 geloof ik]. Ouwe film, vaak gezien, maar krijg nog steeds een harde als die neger dat stuk bos staat te levelen met old painless. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Vaker kijken dan maar. ![]() quote: Hehehe, inderdaad ja. ![]() |
|
gisteren, people under the stairs ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote: Koop em op DVD incl. DTS track. Beter dan TV! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Koop anders gelijk een top of the bill HD TV met 5000.1 surround systeem, dan is het nog veel beter. ![]() |
|
quote: Idd ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
The Day of the Locust ![]() |
|
Morgen gaan we The Omen kijken, de moeite waard? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ja. ![]() |
|
quote: Prachtige film. ![]() Wellicht ga ik hem kijken. Gister stuk Trainspotting op VHS, waar het geluid en beeld raar van deed, niet veel van gevolgd dus. ![]() |
|
Heb de Da Vinci code 3 keer gezien nu en hij blijft interessant. Goed voor mij dat ik het boek niet heb gelezen ![]() ![]() |
|
Along Came a Spider, met Morgan Freeman goede film, al is het einde wel iets te snel afgehaspeld Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |