![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Potc 2 : dead man's chest. Vermakelijk! ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Eens, Vrijdagavond gezien, laat ze maar opschieten met deel 3! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
X men 3: The last stand: feest der herkenning en qua dooien -meer goeie dan kwaaie- zelfs best schokkend ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: serieus??? ik heb zelden zo een butt-film gezien. ken je de oude pinkpanther- en steve martinfilms?? ik denk het niet want van beiden was het niveau vele vele malen hoger. Ik heb echt geen een keer moeten lachen, gniffelen, grinniken etc etc bij dze film.De gemiddelde bud spencer film is nog wel beter. Wat mij betreft een echte afrader en Steve martin moet zeer snel zijn oude niveau weer te pakken zien te krijgen. ![]() |
|
King Kong Hitchhiker's guide to the galaxy You suck and that's sad ![]() |
|
quote: Damn, wat wacht ik al lang om deze film te zien ![]() http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hardcandy/ Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
De lift ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote:ja die moet ik ook nog tsjekken... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Heb ik nog veel gemist? ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Dark Water, wel aardig. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Donderdag Lost Holiday. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: grappige film Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Zeker weten Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Da Vinci Code in de bios. Niet geheel onaardig. Het boek heb ik niet gelezen, dus daar kan ik het sowieso niet mee vergelijken. 7/10 "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Mei volgend jaar komt die uit. Tenminste dat las ik op het internet. Erg lang wachten! ![]() ![]() |
|
Net naar die nieuwe Pirates of the Carribean geweest omdat m'n vriendin 'm wou zien. Wat een domme flutfilm! ![]() Vanmiddag ook nog Reservoir Dogs gekeken, had ik eigenlijk nog nooit gezien [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 20-07-2006 0:03] ![]() |
|
Das Boot... half... vriend van me had ruzie met zn vriendin via de telefoon... ![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Gezellig! ![]() Gezien: Jarhead, film over de oorlog van een marine, die welgeteld 4 dagen duurt en waarin hij niemand omlegt, terwijl hij sniper is. Was leuk om te kijken, alleen niet erg diepgaand, terwijl ze het wel lijken te kunnen, kreeg nog behoorlijk rillingen in de laatste scene. 7. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: wat vond je er dan van? Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
The Fast and The Furious: Tokyo Drift. In ieder geval een stuk beter dan het tweede deel. Driften is echt gaaf om te zien, aankomend weekend op het circuit van Assen Tokyo Drift Event!! ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Op zich wel OK, maar nogal een abrupt einde ![]() |
|
quote: Haha OMG dat er uberhaupt publiek is voor zulke films.. ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Four Brothers. Zeer vermakeljk, al zit het verhaal vol gaten maar dat boeide totaal niet. ![]() |
|
Gisteren 'The Boys Next Door' op dvd binnen gekregen, en na de film enkele jaren niet te hebben gezien, werd ik er wel weer aan herinnerd dat ik het één van de briljanste films ooit vind. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |