![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach so... ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Toffe film en ziekelijk zieke acteerprestaties van die Kathy. ![]() |
|
Heb gisteren Liar Liar gekeken..was echt geen ruk op. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Liar Liar heerscht. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() De eerste 30/40 minuten een behoorlijk tempo en af en toe wat gave gore. Het is ook lachen geblazen vooral in de scène waar Ilsa vraagt aan een bonkige Rus om zijn harde lans in haar te duwen. ![]() Daarna gaat tempo behoorlijk omlaag maar de film blijft redelijk boeien. Alleen bedoelt voor mensen met wansmaak. ![]() Door alle negatieve kritiek had ik hier niet veel van verwacht maar het is toch tegen alle verwachtingen in een zeer gave film. Vooral de 'first person shooter' scène is super. Een negatief puntje is dat ik meer van de monsters had willen zien en niet constant die snelle camera bewegingen als ze in beeld zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Die film is inderdaad véél beter dan waar een film van dat soort recht toe heeft. ![]() |
|
Buh.. hij is zo fout die film haha ![]() |
|
Welke Kiss Kiss Bang Bang bedoel je? De amerikaanse versie ? Of de engelse versie over een huurmoordenaar? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Two For The Money! Wel erg coole film met een gave rol van Al Pacino! ![]() ![]() |
|
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Blijft een heerschende film. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ik zit nu weer Aliens te kijken. Damn, wat zit die filmreeks toch goed in elkaar. Morgen toch maar die DVD-box halen, ik ben definitief om ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() |
|
Presumed Innocent, met Harrison Ford matig Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Net in de videotheek. Met Robert Downey Jr. ( ![]() ![]() ![]() heerschende stukjes: dat ie per ongeluk over dat lijk pist ( ![]() ![]() En dat ie per ongeluk die neger neerschiet omdat zijn stoere Russian roulette spelletje een beetje fout gaat. Geweldig onverwachts! ![]() http://www.imdb.com/title/tt0373469/ [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 12-07-2006 10:06] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Inderdaad! Gaaf! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
the Hebrew Hammer of zoiets ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
Domino -> leuk gefilmt en boeiend genoeg om af te kijken. Hostel -> kutfilm. Na 30/40 minuten was ik al zo afgeleid dat ik hem niet verder heb afgekeken. the only pleasure is pain ![]() |
|
vd week Alien en Aliens. Of Aliens en Alien 3. Of was het Alien 2 en Aliens.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-07-2006 12:57] ![]() |
|
quote: Alien is de eerste Aliens is dus de tweede Aliens 3 is dus de derde ![]() Van Aliens 3 is er een directors cut die wel 33 minuten extra materiaal bevat. Dat schijnt dus de versie te zijn die de regiseur voor ogen had. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Oh. Vandaar dat het een director's cut heet zeker? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nee, zo eenvoudig zou het toch niet zijn? ![]() |
|
quote: Smart ass "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Is dat een extra feature? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Bij de bonus versie zitten extra's, heb ik gehoord. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |