![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Twikie! ![]() |
|
quote: twikie ja!!! en nog effe over series: zeker een zeer warme aanbevling zijn de de eerste vier seizoenen van Babylon V. die vormen etzamen een groot verhaal. zeer, zeer goed gedaan. ![]() |
|
Aha, die serie wilde ik altijd nog uitchecken. Is dat met Robocop? (acteur) ![]() |
|
Stargate SG-1. Ook zo'n gave serie. Alleen jammer dat Richard Dean Anderson niet meer vast lid is van de cast. Nu hebben we die gozer van Farscape. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 20:21] ![]() |
|
quote: http://www.imdb.com/title/tt0105946/ sorry, dat weet ik niet (ken robocop niet) . maar op bovenstaande link vind je vast de info die je zoekt ![]() zometeen eens naar "invasion"gaan kijken [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-07-2006 20:23] ![]() |
|
Ik heb de officiele site al bekeken, nee dit is niet wat ik bedoel. Ziet er erg over de top uit, ik denk dat het daarom niet echt mijn smaak zal zijn. ![]() |
|
Nope. Peter Weller speelde in de scifi serie Odyssey 5. ![]() |
|
aha! Het was dus wel wat met een 5 ![]() ![]() |
|
quote: was het niet "5 tegen 5" ![]() ![]() |
|
De serie is nogal geflopt. Maar een aantal afleveringen zijn er van te vinden. ![]() |
|
quote:Gordon ziet er idd uit als een Alien ![]() quote: Jep, ik lees het net.. er zijn maar 20 afleveringen.. ben ik ook nog eens klaar ![]() ![]() |
|
zaterdag gezien> Pirates 2 ![]() ![]() ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote: Ik ook. Alhoewel, soms wel wat veel te melige humor hoorrrrrr. ![]() |
|
Morgen This is Spinal Tap kijken.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
net From Hell weer eens gezien....t einde blijft zuigen wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Dat is met die Johnny ja...hoe gaat dat einde ook alweer. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:hij gaat dood en zij blijft met t kindje wachten op hem ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Ik ben benieuwd wat je van Hostel vond! the only pleasure is pain ![]() |
|
ik zou persoonlijk geen van beide gaan kijken, wat een rotzooi.. hostel ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Beter, ik ben gek op dat soort films. Hostel was inderdaad zwaar bagger. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: ![]() http://www.imdb.com/title/tt0375912/ [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-07-2006 4:10] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik heb de titel genoteerd. the only pleasure is pain ![]() |
|
De afgelopen twee weken een stuk of 20 films, maar de enige echt noemenswaardige films waren The Straight Story, Batman Begins, Apocalypse Now en The Machinist. ![]() |
|
quote: Ow ja? Ik vond 'em erg heerschen. Tuurlijk, alles was zo ongeveer slecht aan die film, maar hij was wel enorm bruut. Gisternacht Dark Water gekeken, geschreven door dezelfde knakker als van the Ring. Duurde allemaal erg lang enzo, maar het einde was toch wel gaaf. The Ring was trouwens vele malen beter. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |