![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de teletubbies zijn nog meer horror dan deze remake iig ![]() carcasstrid ![]() |
|
The Getaway Wel goede film. ![]() |
|
Gisteren heb ik Steven Segal gekeken, als dat niet satanisch is .... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Conspiracy Theory, met Mel Gibson en Julia Roberts niet goed, niet slecht Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
xmen 3 dat gehak en gebeuk was wel vermakelijk, voor de rest slappe hap Je moeder. ![]() |
|
A history of violence Mening cut 'n paste: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-06-2006 2:10] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Je bent er rap bij ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nog een keer Waterworld, blijft toch nog best grappig. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: Neen. Suck my piss ![]() |
|
Afgelopen nacht doom gekeken, veelvuldig de ffw knop misbruikt. Maar de 10 minuten op het eind, de zgn first person minuten waren bruut gaaf! ![]() ![]() |
|
The Good Son met Macaulay Culkin, Elijah Wood en David Morse best slecht Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Shaun of the dead voor de 3e keer.. ditmaal nog harder moeten lachen om alle kleine verborgen dingen en dialogen... Lig nog steeds in een scheur om de vinyl scene en in de pub als het net uit is met Liz en de jukebox heel subtiel een lied afspeelt! ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Battle Royale II zo tof als het origineel was, zo pretentieus en doodsaai was deze... kaah-uu-thee-film. ![]() |
|
oh, en Valley of the Wolves: Iraq. Die "foute" Turkse film waarin Amerikaanse troepen (onder aanvoering van Billy Zane) als door en door evil worden neergezet. Dat was wel een hoogst vermakelijke film. ![]() |
|
Gisteren Saw II, viel wel mee. Zojuist nog een keer Das Boot, de director's cut, 'k vond hem nog heersender dan de vorige keer! Prachtige film ![]() ![]() ![]() |
|
Xmen 3 - leuk! the Omen - Schrecklich Poseidon - het ging.. ![]() |
|
Was vanavond begonnen met het kijken van 'Mobsters' vond er eigenlijk geen zak aan (ik ben verwend met geweldige yakuza films, dan gaat zo een pulp gangsterfilmpje er niet zo makkelijk meer in) I am the 1%. ![]() |
|
Afgelopen nacht de remake van the fog gekeken. Zinloze film, zeg. Origineel is veel en veel beter. ![]() |
|
The Libertine. Goed! ![]() |
|
Judge Dredd. ![]() ![]() |
|
Gistermiddag 16 Blocks gezien, nieuwe film met Bruce Willis, niet onaardig maar 't was niet wat ik ervan verwachtte. Gisteravond / nacht dan Gummo nog maar eens gekeken, geniaal. Net Boys Don't Cry gezien, blijft ook een goede film. ![]() |
|
quote:Niet 'Thirteen' nog eens aangezet? ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Nee, waarsch. een van de domste films uit m'n collectie. Eerste keer was 'ie wel leuk, toen ik 'm een paar maanden later nog eens ging kijken ergerde ik me kapot en heb ik de DVD na een half uurtje uitgezet. Sindsdien niet meer aangeraakt. Wie wil mag 'm van me kopen, trouwens. ![]() ![]() |
|
quote:Kan de hoes nog wel open, of ziet die met een rare substantie vastgeplakt? ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |