![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. Strike 1! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-07-2006 15:35] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() Welkom nieuwelingen! ![]() |
|
quote:Ga jij nou maar dat ene luisteren ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Welkom nieuwelingen. ![]() quote: Ja. Als ik thuis ben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
hej ik zal me ook maar even voorstellen. Ik ben Sander, 14 jaar en hou van metal/heavy metal etc ![]() en ik drum nu sinds 2 jaar ![]() |
|
Jij ies stoer, je weeet! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
moah, kan. Suck my piss ![]() |
|
Swa, span out. Welke bands? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 13-07-2006 16:10] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Wel vet uhr... Met0l. ![]() Welkom hea. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Wat moeten al die metalheads hier? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Heb jij zoveel metalheads in huis dan, momenteel? ![]() ![]() |
|
quote: Naar morbid angel luisteren ![]() ![]() |
|
Dag mensen. Ik wilde me even voorstellen. Ik heet Mark, en sommigen van jullie kennen me wel van het cafe, een concert of zo iets. Ik wilde even de groeten doen aan mijn moeder, en verder hou ik van van alles wat betreft metal. Blakcmeatl, Dethmeatl en ga zo maar door. Ik ben een zeer veelzijdig persoon. Verder raden jullie maar raak, ik hoor het wel. ![]() |
|
AAAAH! Jij bent Mark! Mark van dat ene café die ik toen tegenkwam bij dat concert waar die band speelde!!! Gaaf man! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Misschien switch ik binnenkort weer, of maak ik een nieuwe naam aan. Oud Vuil ben ik ook erg zat. Gewoon Webblaster wim naar Webwim zou eigenlijk ook wel fijn zijn. Oja, hoi nieuwe nieuwerds. ![]() |
|
quote: Damn wat langdradig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hoe kom je daar nu bij? ![]() ![]() |
|
Geile avatar. ![]() |
|
Ik zat met een kunststof bloempot op mij hoofd en ik voelde een bijzondere straling. ![]() ...toen kwam ik achter dat ik moet poepen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Dat kan ik van jou echter niet zeggen! Ha ha! Dolletjes, wat ben ik grappig! Verdorie, ik hang hier nu al zo lang rond, en nog geen ban? Ik hoorde dat hier zo'n strak ban-beleid werd gevoerd? ![]() ![]() |
|
ik ruik een schaduw account ![]() Je moeder. ![]() |
|
Niet ridiculiseren! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |