|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ben nog altyd geen jood è |
|
quote: Wel een Belg. Da's nog erger. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Heiden? |
|
quote:Nee. Die zou zich schamen om dat soort bagger te posten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: wie zegt dat ik belg ben ? |
|
quote:Je moeder. Ze kan nu alleen even niet praten want ze heeft haar mond vol. Ik heb wel eieren gegeten vanochtend dus het zal een mooie Bukkake worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
neger? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Hee, je kunt wel normaal normaal schrijven www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
nix over mn ma è bonehead k heb iets tegen negers dus da zal 't niet zijn ze australiers kunnen soms ook nederlands |
|
Wat een figuur. |
|
Aap, schrijf abn. Regel hier Yo en shit |
|
quote: Groeten van je vader. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
WTF jullie zijn nog erger dan die gaste van techno pop en da gedoe emo's |
|
Lust je eieren? |
|
quote: Schaamteloze ongeschoolde zwakzinnige pauper. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Hij begint zijn username iig wel met een hoofdletter .. |
|
quote: als ik ongeschoold zou zijn zou k niet weten wat al die woorden zouden betekenen |
|
Misschien kunnen we hem als welkom tegen een muur zetten en doodgooien met stenen e.d. Zie het een beetje als een ontgroening. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Oh, dan is het goed. Welkom. |
|
Oeh, tja, ik zou het op ongeschoold gehouden hebben, dan had je tenminste nog een excuus gehad. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Les Nederlands deel 1: Ik wil dat je dood valt. Les Nederlands deel 2: Ik zou echt heel graag willen dat je dood valt. Les Nederlands deel3: Zou je nou dood kunnen vallen a.u.b? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dan had ik wel tegen je Afvoeren en vergassen verteld Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Je pa en ma hadden beter op de kachel je kunnen verwekken, dan had het teminste met een sisser afgelopen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
is-ie nu al weg? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |