![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Herzlich wilkommen!! ![]() ![]() |
|
Metal is gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Nu heb ik het helemaal gehad met je! Altijd maar mijn favoriete muziekstijl afzeiken!! ![]() ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
And the Oscar goes to... Kurrrraaammmyyyyyy ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Figo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote:Vuile homo. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ik dank u. ![]() killing brain cells is my business, and the business is good // http://www.medea-band.com ![]() |
|
welkom whoever Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
de namen worden een beetje fantasieloos de laatste tijd.... ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Dank je ![]() ![]() |
|
quote: De naam Krijt heeft tenminste een geschiedenis. Ik voel me cool nu. ![]() "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik ![]() |
|
Namen zijn gay welkom nieuwelingen I am the 1%. ![]() |
|
Sterf nichten !! Alleen IK heersch hier !!! ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ach jij hebt in ieder geval geen hoer, slet, sperma of iets anders in je naam ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Maar wel een aloude paradox ![]() |
|
quote: Oh ja ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Zal ik em even voor je uitleggen? Maargoed, mijn naam is ook cheesy. Dat wilde ik alleen maar even horen ![]() ![]() |
|
Doet dat eens dan ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: je naam is cheesy ende gay. zo beter? ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Komt ie dan hè: Tender = teder Strike = slag/mep/etc. Hoe kan een slag of een mep teder zijn? Ziedaar, een schijnbare tegenstrijdigheid!! @ Watery Black; dank u ![]() ![]() |
|
quote: ![]() waar is die fotosoep van Jenje en MMayo als je m nodig hebt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 03-07-2006 0:09] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ik realiseerde me al tijdens het typen dat er misschien wat aparte reacties/foto's zouden komen ![]() ![]() |
|
quote: Tuurlijk kan dat ... ![]() Je bent niet ook 12 he ![]() Ik dacht dat je een woordspeling op thunderstrike maakte eigenlijk ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik weet wat een paradox is, dus ik ben minstens 13 ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |