|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat zou inhouden dat de helft van dit forum maximaal 12 is. Dat zou wel een hoop verklaren.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik moest de paradox ook uitleggen voor jou, dus ik krijg ook wat twijfels over jouw leeftijd Ontopic: welkom mede-n00bs!! |
|
quote: nee, dat komt door zn bejaardheid. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
knap dat hij z'n inloggegevens nog weet dan! |
|
quote: Neenee, ik ben gewoon nog heel jong Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Je vind het gewoon leuk he ? Zit gewoon te wachten tot ik hier over de lijn ga...nou niet dus. Fuck the world and fuck you |
|
Goed zo, heel volwassen! |
|
Je had me kunnen pakken op een grammaticafout, maar zelf daar heb je de hersens niet voor, volledig geestelijk gehandicapte. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: jaja dat zou je willen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: greycloak, je bent een lul. zakkenvuller ban je niet wegens gezeik en mij wel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik probeerde het ook al zo lief Het is 'deze webstek' en niet 'dit webstek' Ik ga weg uit deze topic, want qua aantal posts ben ik geloof ik al geen n00b meer. |
|
quote: DIT topic Maar ook nog een allerhartelijkst welkom aan de n00bs, waarna ze met hetzelfde enthousiasme een enorme lans door hun strot geramd krijgen... (Power Unlimited heerscht) [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 03-07-2006 10:49] |
|
Nee .. deze .. |
|
quote: *zoekt in woordenboek* De topic... fuck je hebt gelijk |
|
Ik vind het ook voor geen meter klinken, maar het hoort nu eenmaal zo. |
|
Als we nu eens gewoon zeggen wat leuk klinkt? Iedereen weet toch wel wat we bedoelen als we dit topic zeggen in plaats van deze topic? "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
Verloedering der Nederlandsche Taal, jij blaag! |
|
quote:Yow, checkin' de homie's en teh ho's. Je weet tog. Swa. Niew truitje. Span man. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Kruk shall henceforth be known as "that imbecile" Vinden we leuk ... |
|
Krijt bedoel je? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hmm... Gezien het gebrek aan ondersteuning van mijn voorstel slik ik mijn woorden weer in. *slik* En sorry, Neederlandsche Tael, ik meende U niet te beledigen. "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
quote: Mooi, want anders kunnen we net zo goed de lidwoorden door elkaar gebruiken. Morgen maar weer naar de werk, daarna weer naar de huis. Volgend jaar weer naar het school, ja. |
|
quote: Ach, bij school en huis laten we de lidwoord toch weg |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |