|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
mama mama ze plagen me..... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: *spank* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Oei! |
|
Danke schön aan de mensen die me welkom heten. Heb 't nodig, aangezien mijn 'nieuwe leven' hier verder gaat. |
|
quote: "nieuwe leven" [Dit bericht is gewijzigd door Nuberus op 19-07-2006 8:27] Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
eiermensch?? humpty dumpty? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Uh, ik ga ook maar even 'hoi' zeggen. Naam: Nicky Leeftijd: 16 Bespeeld: Bass, Electrisch, Panfluit (!) Favo bands: 1 Bigwig 2 Anti-Flag 3 Zao 4 Holy Blood 5 A Global Threat 6 Antestor 7 Flatfoot 56 8 The Casualties 9 Dogwood 10 Madball 11 Demon Hunter 12 The Flaming Tsunami's 13 Ignite En nu zal je denken: 'Wtf! Daar zit helemaal geen metal tussen! En en en, mocht het er een beetje op lijken... dan is het niet TRUE BLACK METAL!!! WAT IS ER MIS MET JOU!?!?' Maar dat zou me vrij weinig intereseren. En dan ga ik nu dus hoi zeggen: hoi. Via Dolorosa, memento mori. |
|
quote: eerst heel stoer doen en dan een zin als deze plaatsen...jammer |
|
quote: Maar ik ben helemaal niet stoer Ik wou alleen even hoi zeggen. En om overbodig gezeik aan te gaan leek zo'n zin me wel gepast. Via Dolorosa, memento mori. |
|
Juist. Welkom. Ofzo. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: een tip: als je geen gezeik wil, kan het helpen niet te zeiken. en verder welkom ende shit |
|
quote: Mooi gezegd en dank. Via Dolorosa, memento mori. |
|
quote: Welkom gij n00b ook van MF toevallig? |
|
quote: Jaaaaaa graag! Ik lach me dood om je kerel! |
|
quote: Uhm nee, heb d'r alleen af en toe een reviewtje gelezen. en dank! Via Dolorosa, memento mori. |
|
quote: http://www.crearena.nl/ Suck my piss |
|
Gaaf een mongool |
|
Yep het is officeel. We hebben weer een dorpsgek te pakken.. Dat wordt lachen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Geen dorpsgek maar een overduidelijke trol danwel kloonaccount. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik denk trol of gewoon ignorant, hij heeft een nieuwsbericht voor de FP gepost en dat lijkt me niet echt iets voor een kloon. Of iemand moet ons er echt van willen overtuigen dat het geen kloon is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zao, Antestor en Demon Hunter; mijn smaak exactly |
|
quote: "Schijt aan alles en iedereen" Waarschijnlijk heeft hij de nare gewoonte om poep op mensen te smeren? Nou, laat ik me ook voorstellen. Ik ben Michel en ik hou van metal. http://www.last.fm/user/Lapje/ Ik heb hier al een tijdje gelurked en vond het nu wel tijd om me voor te stellen. Dus hierbij... Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Welkom, zullen we dan maar zeggen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |