|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Aaaaaaaah! Doe eens niet zo eng zeg! In nog geen duizend jaar zul je mij in een BM-shirt zien rondbanjeren! Disko Disko Partizani |
|
quote: Hola, heb je een foto van dat LA shirt? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ONTOPIC! Disko Disko Partizani |
|
quote: Oke: Welkom! Hou je van Black? You can either agree with me, or be wrong. |
|
Absoluut. Iemand nog bandshirts voor me? Disko Disko Partizani |
|
heb nog wel een trueje van Cradle Of Pils. Iets voor schuifknoop_777? You can either agree with me, or be wrong. |
|
Vast wel. Disko Disko Partizani |
|
.. juist.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ON TOPIC Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben 25 en kom uit amsterdam. Mijn echte naam gaat je geen ruk aan en mijn uiterlijk evenmin (tenzij je een lekker wijffie bent). Ik speel gitaar, bas, drums en ik zing. Ik ben dichter, schrijver en ontwerp tattoo's, layouts voor websites, whatever, als ik maar lekker creatief kan doen. Voor de rest zit ik voornamelijk in de zon, want er blijft niet of nauwelijks tijd over na al die creativiteit. Mijn motto is:"Schijt aan alles en iedereen!" Heb je vragen en/of opmerkingen? Hou maar voor je, zeker als je het niet kan hebben dat ik wat terugzeg. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Een uitkeringstrekker. Gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Leuke naam ook. Welkom hea, grootbek. Disko Disko Partizani |
|
quote: H0m0$µ3£3 n44b$ |{r1j93n m1$$(h13n w3£ 33n 4b(3$ 44n Ð3 ƒr4mb00$ Suck my piss |
|
quote: Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
quote: irgendwo heb ik dat nog wel ergens. Ik speur het te koop topic hier wel ff op. Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
Abces aan de framboos lijkt me niks. Een pusbuil op mijn paddenstoel daarentegen.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Rouwend in de Mist klinkt wel alsof hij gigantisch stoer is en een constructieve bijdragen aan het forum gaat leveren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Helaas realiseert hij niet dat men net zo veel waarde aan zijn mening en uitspraken hecht als aan een stomende drol. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En hoe ben je aan dat motto gekomen? it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Waarschijnlijk omdat "niemand 'm begrijpt", waardoor ie denkt dat iedereen "tegen 'm is". Puberen heet dat. Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
Nee dat heet gothic! Disko Disko Partizani |
|
Of Emo it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Volgens mij kun je zelf niet hebben als wij wat terugzeggen Maar goed, welkom gij chagrijn |
|
Ja idd welkom it ain't so bad to be a psychopath |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |