|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat zal me eerlijk gezegd compleet aan mijn anus oxideren ... |
|
quote:Hij is offline! Laf hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Eeennn toen gingen we weer ontopic. Welkom nieuwelingen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nee Paul, ik zit hjier al een tijdje hoor, ik ben niet nieuw! |
|
quote:Zoveel last heb je toch niet van 'm? |
|
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, laf hoor. |
|
Iets met laatste waarschuwing.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hehe sorry Paul |
|
quote: Breakin my balls here wilkommen nub I am the 1%. |
|
Urgh fow ze Noobz Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Welkom. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Inspiratieloos. |
|
jow k zen dus metal-Z n k em dees forum op een vn mn saaie dage gevonne (gelden hier ook regels dat je abn moet type ?) als iemand iets over mij moet wete vraag et dn n hoe zet ge zow een prentje onder de nic want k weet da niet |
|
Ja, die regels zijn er. Noemen wij de 'Help'-functie, bovenaan de pagina. Jij noemt het echter ongetwijfeld 'ellup' ofzo. Whatever. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zo, knap van je Paul dat je dat ontcijfert hebt |
|
Jenje...heb je alvast iemand uit Burger's meegenomen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hmm, daar ga ik ziondag pas heen, maar zal em weer meenemen en bij de rest van de padlarven proppen |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Praat normaal Nederlands.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ok ok k heb em begrepen ze daarom vroeg k ook ofdat ze hier ook zo'n regel hadde jeezes... ow ja en bij mij is 't niet ellup 't is ellep |
|
quote: Afvoeren en afknallen.... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Godver, wat een trol www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
He Metalball-Z ga nou eens iemand anders lastig vallen met je gejank, val dood, krijg ebola, verspreid HIV en krijg een zeer kwaadaardige huidtumor tussen je ogen. ...en doe de groeten Gordon. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Je ne parle pas francais .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |