![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En welkom voor de nieuwe mensen ![]() it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
Kan dit topic niet tot een onzin topic omgedoopt worden? Die schuifbutton123 is aardig aan het dom ouwehoeren. eeft ie al 50 posts? ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote:Nope, anders kunnen de N00bs er pas in na 50 posts. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Ja, want na 50 posts ken je zo ook al door en door ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: AAAAAAAAAAAAH!!! it's the attack of the evil cutlery! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Zo kwaadaardig was lepel niet in de film... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Mwja, lang verhaal hoe ik aan deze nick ben gekomen, maar ik ben nog wel normaal als ik zie wat voor namen members hier dragen ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Hoezo? ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Er staat me iets bij van een stoomfiets, gummibeer w/e, behoorlijk rare namen. Maar vaak zijn dat juist de beste nicks! ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Oh ik dacht dat dit het lultopic voor n00bs al was? ![]() |
|
Her sluit ik mij in het geheel bij aan ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Grappig ventje ![]() |
|
quote: Vraag me trouwens af waar ie blijft ![]() ![]() |
|
Gemene Lepel? Wtf?! ![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Bedankt voor het hartelijke ontvangst ^^. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
schuifdoos678, kom dan, poeliepoeliepoelie. of moet je nog afwassen van mammie? ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
ssssssssssst! ik probeer hem uit zijn hok te lokken. nu heb je hem bang gemaakt...... ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
...en on topic maar weer. De volgende off-topic posters worden beloond met een ban tot de 19e plaats maakt voor de 20e juli. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Al goed, al goed. graag gedaan gemeen lepeltje, welkom. You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Oh gaaf ![]() Ik dacht, ik ga hier waarschijnlijk flink geflamed worden vanwege m'n smaak. Maar dat valt nog wel mee, beters. ![]() Via Dolorosa, memento mori. ![]() |
|
Misschien word je wel geflamed, maar dan in ieder geval niet door mij ![]() ![]() |
|
Voorlopig ook niet door mij, ik heb nog nooit van die bands gehoord. Zijn ze dan echt zo erg? Btw, welkom! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |