|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En welkom voor de nieuwe mensen it ain't so bad to be a psychopath |
|
Kan dit topic niet tot een onzin topic omgedoopt worden? Die schuifbutton123 is aardig aan het dom ouwehoeren. eeft ie al 50 posts? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Nope, anders kunnen de N00bs er pas in na 50 posts. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ja, want na 50 posts ken je zo ook al door en door . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: AAAAAAAAAAAAH!!! it's the attack of the evil cutlery! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Zo kwaadaardig was lepel niet in de film... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Mwja, lang verhaal hoe ik aan deze nick ben gekomen, maar ik ben nog wel normaal als ik zie wat voor namen members hier dragen . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Hoezo? You can either agree with me, or be wrong. |
|
Er staat me iets bij van een stoomfiets, gummibeer w/e, behoorlijk rare namen. Maar vaak zijn dat juist de beste nicks! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Oh ik dacht dat dit het lultopic voor n00bs al was? |
|
Her sluit ik mij in het geheel bij aan Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Grappig ventje |
|
quote: Vraag me trouwens af waar ie blijft |
|
Gemene Lepel? Wtf?! Welkom!!! Disko Disko Partizani |
|
Bedankt voor het hartelijke ontvangst ^^. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
schuifdoos678, kom dan, poeliepoeliepoelie. of moet je nog afwassen van mammie? You can either agree with me, or be wrong. |
|
Wtf? Schuifdoos Disko Disko Partizani |
|
ssssssssssst! ik probeer hem uit zijn hok te lokken. nu heb je hem bang gemaakt...... You can either agree with me, or be wrong. |
|
...en on topic maar weer. De volgende off-topic posters worden beloond met een ban tot de 19e plaats maakt voor de 20e juli. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Al goed, al goed. graag gedaan gemeen lepeltje, welkom. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Oh gaaf Ik dacht, ik ga hier waarschijnlijk flink geflamed worden vanwege m'n smaak. Maar dat valt nog wel mee, beters. Via Dolorosa, memento mori. |
|
Misschien word je wel geflamed, maar dan in ieder geval niet door mij |
|
Voorlopig ook niet door mij, ik heb nog nooit van die bands gehoord. Zijn ze dan echt zo erg? Btw, welkom! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |