|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Enig! Dan denk jij gewoon veel aan roze dingen Smoochy Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar |
|
quote: Ben je stout geweest? Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
quote:Inderdaad, het is allemaal jóúw schuld. |
|
2de keus, pffff. Wat doet dat zeer, zeg. |
|
Welkom n00bs die ik gemist heb |
|
dood. enzo. Fuck the world and fuck you |
|
quote: uhu Maandag 22 Mei 2006 - 13:27.55 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Inderdaad, die kerel gedraagt zich als een veteraan, ook al zit hij hier net 2 maanden. |
|
quote: Nee hoor, ik begroet de n00bs nog vriendelijk. Als ik een veteraan zou zijn zou ik zeggen dat ze moesten sterven immers, net als jullie |
|
quote: Nou, hij zit hier ietsjes langer dan dat (scheelt ook weer niet ontzettend veel maar goed...), maar zijn vorige nick beviel blijkbaar niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja klopt ik was hier al een jaar niet meer geweest ofzo, maar ik moest een nieuwe hebben want m'n oude e-mail was gehackt... Maar even voor de duidelijkheid: wat alt-x wil zeggen is dat ik hier eerst ook al rondstruinde als FabioLione, wat iedereen natuurlijk allang geraden had aan het feit dat ik Rhapsody ontzettend goaf vind En ja ik weet dat ik hier de "vorige keer" niet serieus en erg debiel bezig was. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 23-07-2006 11:50] |
|
nu niet gelukkig In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Welnee. |
|
quote: |
|
|
|
Hehehehe. Maniak. Welkom nieuwerds die van MF gekickt zijn!! Disko Disko Partizani |
|
quote: Ik niet, Die_Eier_Von_Satan wel. En door hem heb ik het ook moeten ontgelden She Said Destroy in Black New York |
|
Ben niet nieuw. Ik was Chimaira zat. Dus vandaar naamsverandering. |
|
Nou, omdat ik te horen kreeg dat ik als wannabe-zware metalen-member eerst netjes hier eens wat moest posten: voila! Ik ben 19 jaar en woon in Utrecht. Ik studeer geschiedenis en mijn identiteit hou ik nog lekker ff voor mezelf. Not that anyone cares.... |
|
Welkom. @mensen voor ToxicDoll [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 25-07-2006 21:09] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Sterf en ga dood metalfan rejects en ander gespuis! Of pak een waaier en doe iets aan de hitte..... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Zelfkennis. Heerlijk. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: hey, lief doen en gewoon zoet met je transformers gaan spelen! *grins* |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |