![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Enig! ![]() Dan denk jij gewoon veel aan roze dingen Smoochy ![]() Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar ![]() |
|
quote: Ben je stout geweest? Human life is an irrational amalgamation of delusions ![]() |
|
quote:Inderdaad, het is allemaal jóúw schuld. ![]() ![]() |
|
2de keus, pffff. Wat doet dat zeer, zeg. ![]() ![]() |
|
Welkom n00bs die ik gemist heb ![]() |
|
dood. enzo. ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: uhu ![]() Maandag 22 Mei 2006 - 13:27.55 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Inderdaad, die kerel gedraagt zich als een veteraan, ook al zit hij hier net 2 maanden. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee hoor, ik begroet de n00bs nog vriendelijk. Als ik een veteraan zou zijn zou ik zeggen dat ze moesten sterven immers, net als jullie ![]() ![]() |
|
quote: Nou, hij zit hier ietsjes langer dan dat (scheelt ook weer niet ontzettend veel maar goed...), maar zijn vorige nick beviel blijkbaar niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Ja klopt ik was hier al een jaar niet meer geweest ofzo, maar ik moest een nieuwe hebben want m'n oude e-mail was gehackt... Maar even voor de duidelijkheid: wat alt-x wil zeggen is dat ik hier eerst ook al rondstruinde als FabioLione, wat iedereen natuurlijk allang geraden had aan het feit dat ik Rhapsody ontzettend goaf vind ![]() En ja ik weet dat ik hier de "vorige keer" niet serieus en erg debiel bezig was. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 23-07-2006 11:50] ![]() |
|
nu niet gelukkig ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Welnee. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hehehehe. Maniak. Welkom nieuwerds die van MF gekickt zijn!! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Ik niet, Die_Eier_Von_Satan wel. En door hem heb ik het ook moeten ontgelden ![]() She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
Ben niet nieuw. Ik was Chimaira zat. Dus vandaar naamsverandering. ![]() ![]() |
|
Nou, omdat ik te horen kreeg dat ik als wannabe-zware metalen-member eerst netjes hier eens wat moest posten: voila! Ik ben 19 jaar en woon in Utrecht. Ik studeer geschiedenis en mijn identiteit hou ik nog lekker ff voor mezelf. Not that anyone cares.... ![]() |
|
Welkom. @mensen voor ToxicDoll [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 25-07-2006 21:09] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Sterf en ga dood metalfan rejects en ander gespuis! ![]() Of pak een waaier en doe iets aan de hitte..... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() Zelfkennis. Heerlijk. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: hey, lief doen en gewoon zoet met je transformers gaan spelen! *grins* ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |