|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een beetje sletten is niet vies |
|
quote: Gaat niet: ben op uni. Misschien later... |
|
Hey! Weer een n00b erbij Hobby's: lezen, muziek luisteren, internetten, afspreken met vrienden Huisdieren: 9 ratjes. ,# Ik luister vooral naar Rock & Metal. Bands die ik o.a goed vind: Dragonforce, HIM, Bullet For My Valentine, Blind Guardian, Judas Priest, Nightwish, Evanescence, Epica, Sonata Arctica, My Chemical Romance, Marilyn Manson, The Used, Sentenced, From First To Last, Katatonia, Metallica, Children Of Bodom, Iron Maiden, Smile Empty Soul, Aiden, Lacuna Coil, Hawthorne Heights Tv programma's: Viva La Bam, Homewrecker, Jackass, Dr.Phil, ANTM, Made, Jensen!, Wildboyz Ik heb zowel op vampirefreaks.com als op myspace.com een profiel. Daar is alles wat uitgebreider =) ~ Love is giving someone the power to break your heart, but trusting them not to ~ |
|
quote:Ja leuk is dat he? Vooral als je dan niet op komt dagen maarreeeh welkom dan maar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Snoezig hoofd heb je. En een erg aparte coupe waarvan ik nog niet weet of het nou tof of lelijk is. |
|
Hahah, tja dat is voor iedereen anders. De een vind het mooi en de andere lelijk ~ Love is giving someone the power to break your heart, but trusting them not to ~ |
|
De één heeft idd geen smaak .. de ander ook niet |
|
De ander iets meer, dat wel... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Op een dag drink je geen bier meer, dan ben je dood. |
|
Nou doe eens lief verdomme! Aqaurius!! |
|
Ga eitje eten |
|
Priv. n00bcake reporting for duty; Zeventien jaar oud, wonend omgeving Utrecht (Maarssen). Vul mijn tijd over het algemeen met nutteloos gezwans en werken. Intresses; films, muziek, geschiedenis, sport e.d. Waslijsten onder voorbehoud, lijkt me sterk dat iemand hier geintresseerd is. |
|
uhuh |
|
quote:Niet normaal! Je lafheid is waar mogelijk nog groter dan je bek. Reageer als ik online ben, en niet een half uur na m'n laatste post, dan kan ik je ook meteen ff terug de grond in schoppen. Nog laffer is het feit dat als je een prikkelende vraag stelt waarvan jij denkt dat 'ie me raakt, en ik beantwoord die gewoon normaal en stel dan een vraag terug, je je bek gewoon houdt of er keihard overheen lult. Nou heb jij jezelf ook niet gemaakt, maar dan nog. Of gewoon je uberorginele en extreem grappige opmerkingen voor je houden. Waarom? Gewoon, omdat het kan. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 11-08-2006 11:31] |
|
Ben je nu online? Kun je namelijk niet zien he aap ... en niet zo janken, je lijkt Morgil wel. |
|
quote: Het is een forum. 1.Je kan niet zien of je online bent. 2.Waar je niet achter iemands rug kan praten...want het is alleemaal openbaar. 3.Live with it. Ga toch een ei koken man. Je zaadvoorraad raakt op. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Een beter milieu begint bij jezelf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Jammer man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Als ik om de minuut een post maak kun je er vanuit gaan dat ik online ben ja. Je bek opentrekken en wat er vervolgens uitkomt is allemaal tot daar aan toe en daarvoor geldt idd wat Chelman post. Maar dat niet antwoorden en eroverheen lullen is echt unter. Vindt je zelf niet [probeer nu eens te antwoorden ]? |
|
Ik heb gehoord dat je van deze nog meer spuiten kan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oja, ik maak me er ook schuldig aan quote: Krijg ik nu billenkoek? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hahahaha denk jij nu echt dat ik me verplicht voel jouw vragen te beantwoorden? Rot op joh ... |
|
quote:Idd. Ga auto's uit elkaar halen. Ga afvallen. Ga wat meer aandacht besteden aan je uiterlijk. Ga..... |
|
quote:Dood? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |