|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan ben je toch niet nieuw? |
|
quote: en wat was je oude? Je moeder. |
|
Ik denk dat als ik dat zeg, ik Helmet op mijn dak krijg. Niet dat me het wat kan schelen hoor, maar de vorige keer dat ik mijn menig daarover liet doorschemeren werd ik hardhandig de deur gewezen. (Softwarematig dan he!) |
|
quote: Over bloempotten gesproken! Hoe staat het trouwens met de verkoop? |
|
@wim: dat zou wel vet retro zijn quote: en orange grippen!!! ik wil een orange grip smiley en welkom aan den n00bs "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Helmet zien we hier al een tijd niet meer. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Die is hier al lang pleite En welcome back |
|
quote: ik heb een meeltje naar Paul gestuurd of er het één en ander kan veranderen. Ik wacht af. |
|
quote: Da's wat dat betreft mooi, maar jij was er ook voor (de ban), meen ik mij te herinneren? quote: Dankjewel Jan! Ietwat onverwacht, maar dat kan natuurlijk ook met mijn onduidelijkheid te maken hebben. |
|
mörke? Je moeder. |
|
Mörke kan niet zo serieus zijn. Maar Mörke blijft gaaf. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hm, ik ben benieuwd, bekende stijl van reacties maar wie is het.... Je moeder. |
|
quote:Hehehe, nee hoor, vrij duidelijk voor me wie je bent Boeit verder ook niet .... |
|
Nou, da's tof! [Dit bericht is gewijzigd door Nioth Korgai op 14-07-2006 10:15] |
|
quote: Goed. Er zijn gisteren weer 12 pallets opgehaald. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Weer ant dealen jong? OF gaan de poolse sexslaafjes nu al per pallet? |
|
quote: NICE! gadget! die laatste (funeral march gloof ik) heerscht enorm! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Heelcome back Mark Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ik ruik concurrentie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: mörke maakte óók serieuze posts. Die vielen misschien wat minder op, maar toch Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tijd voor een nieuwe topic: "Opnieuw hier? Sterf. Reintegratie topic nr. 1" She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
heeft u ook herintreders? if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: Dank je wel! Sterft U ook! |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |