|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ah oke, nu snap ik hm. Maar over irritante plaatjes gesproken. Die van mij vond je vervelend??? Beetje inconsequent |
|
whoops, heb je gelijk in. Zal ermee kappen |
|
quote: zegt ie Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: *kuch* |
|
Astu! |
|
Ik kan het niet laten, ik móet gewoon off-topic gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-06-2006 7:12] Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Ach, dan maar een ban hè? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-06-2006 7:13] Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Yep Ban her Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Hey Femke, een bekende! (Edzard hier) I am the 1%. |
|
Wat een gave naam! Nogmaals welkom allemaal. |
|
Mh Zal me hier maar even aan de receptie melden zeker. K ben 21, student logistiek management, ben afkomstig uit Tessenderlo, boerengat in apenland België. Voorlopig toch nog. Binnen anderhalf jaar ga ik men eindstage doen in Finland, en hoop ik daar eigenlijk vast werk te kunnen vinden daarna. (Ik moet enkel nog Fins leren dus, voor een tijdelijke stage is me wijs gemaakt dat Engels goed genoeg is echter) Ik heb een baard, een eigen auto, een eigen PC en een vriendin. Ik geloof dat de kleren die ik draag ook van mij zijn. Voor de rest geniet ik ervan te profiteren van het studentenleven waar ik misschien zelf niks bezit, maar er ook niets voor hoef te doen. Men favoriete metal genres zijn zowat zonder echte rangschikking: Power, Symphonic, Melodic Death, Folk Metal, en wat J-rock. Beetje progressive, thrash en death af en toe. Qua bands ... Children of Bodom, Sonata Arctica, Sentenced, Nightwish, en eigenlijk nog een ganse hoop, ben lang een grote SA fan geweest, maar de laatste tijd is er niet echt een of twee bands die er veel bovenuitsteken voor mij. Men last.fm heeft eigenlijk wat meer muziek info dan ik hier zou kunnen opschrijven, kun je meteen zien wat ik allemaal speel http://last.fm/user/Sneltrekker euhm Ik denk dat dit zowat alles is dat ik momenteel te melden heb. |
|
quote: Mooie volgorde. Welkom. |
|
LOL @ wim |
|
quote: En een behoorlijk flinke zelfs! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heb je die nu snel uit het OMGOTH topic getrokken... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Nee hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die komt denk ik van men Last.fm pagina Ondertussen is men haar weer een beetje langer. Sinds een maand geleden kan ik bijna fatsoenlijk headbangen met men hoeveelheid haar. |
|
ik ben lucas |
|
Tering een liefhebber van op hoge snelheid masturberen een een vissers-vriend |
|
quote: Dan mag je nog blij zijn dat de twee niks met elkaar te maken hebben |
|
uhuhuhuh |
|
quote: haha idd |
|
Volgens mijn heb ik me nog niet echt voorgesteld of zo, maar ja misschien ook niet echt boeiend. Ik ben Rik 17 jaar, ik luister onder andere: Anaal Nathrakh, Autumn, Candlemass, Darkthrone, Dream Theater, Graveworm, Inkubus Sukkubus, Septic Flesh, Symphony X... Blablabla... Nog al veel verschillende genre's in Metal. Blablabla... Doei. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |