|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zinloos gedoe dat bannen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: mag ik u dan het holocaust topic aanbevelen? |
|
Dicht edit: of weg, beter gezegd [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-07-2006 12:14] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
je kunt ook een specifieke user gaan ridiculiseren bijv., ik bied mij graag aan, gezien het feit dat......well mostly......I don't care |
|
Dan werkt het ridiculiseren ook niet! Je moet wel iemand hebben die er niet tegen kan en gaat lopen HUILEN (figo, ofzo)! Maar offtopic zijn wil ook weleens helpen, alleen moet ik dan waarschuwingen gaan afwachten... Daar heb ik niet zo'n zin in, dus: ik ga douchen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
heY ik Ben Dennis maar iedereen noemt me Joey omdat ik zo goed kan drummen ik hou van echt goede metal zoals SlipKnoT, Stone Sour en Murderdolls zijn er hier meer fans van?? You cannot kill what you did not create! |
|
Wat leuk! Een grapjas. Allemaal happen menschen. |
|
Iemand? Disko Disko Partizani |
|
yuo gonna get Thee Plague. Suck my piss |
|
hoezo grapjas, wat voor neppe troep luister jij dan! You cannot kill what you did not create! |
|
quote: Black... Metal... Disko Disko Partizani |
|
Karistus, ridiculiseren is niet toegestaan ik weet het, maar er zijn mensen die vragen erom... Voor het geval dit geen shadowaccount betreft (wat ik me moeilijk voor kan stellen, zeker in vakantie tijd..) welkom...hopelijk krijg je hier wel wat opvoeding mee enzo |
|
cradle of filth! dat is pas trOo black metal!! You cannot kill what you did not create! |
|
Jajaja, net echt!! Disko Disko Partizani |
|
niet om stom over te komen maar wat betekent ridiculiseren? You cannot kill what you did not create! |
|
BAN!!!! Disko Disko Partizani |
|
On-topic. Anders word ik verdrietig. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Neppe troep? Exploited rules, now gets off the diznick. Suck my piss |
|
quote: Dat zijn we toch allemaal allang Maar welkom schuifknoop. Nog even je bandlijst wat bijschaven en we praten misschien met je |
|
quote: En nu de echte goede metal graag. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Serieus? Had ik niet achter hem gezocht, eigenlijk. Tenminste, het lijkt dat we het over dezelfde hebben, de heer met de P. |
|
quote: zeg nooit nooit In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
To all the newbees...beter geen favo bands plaatsen.. welke bagger je luisterd komen we vanzelf wel achter BTW Wilkomme P.S Slipknot = (x oneindigheid) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Die ja. Het is een meester in de facade en die in stand houden. Geloof het dus maar, de meeste komen er toch wel achter uiteindelijk. Mensen in zijn directe omgeving van vroeger hebben nu nog steeds last van ongeloof, omdat het hard aankomt. Maar goed, genoeg erover alhier. [Dit bericht is gewijzigd door Nuberus op 18-07-2006 12:09] Human life is an irrational amalgamation of delusions |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |