|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gezellig. ~xxx~ MoonFlame |
|
quote:*internetwarriors* Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben hier trouwens gekomen via Slaine. ~xxx~ MoonFlame |
|
Slaine ? wie is dat ? Fuck the world and fuck you |
|
Slain, nog nooit van gehoord! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dat is die faalhaas die in dat gothictopic liep te kankeren. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ahahaha, hoerenkots! Disko Disko Partizani |
|
quote: Ooit er aan gedacht dat het woordje "kankeren" bij sommige mensen erg gevoelig kan liggen? ~xxx~ MoonFlame |
|
kijk, dit keer wilde ik er niet over beginnen. Fuck the world and fuck you |
|
Zou ik je afraden hier nog te komen, als je daar gevoelig voor bent, en er anders overheen te lezen. Disko Disko Partizani |
|
quote: Ja die discussie kent men hier ook al wel, ook ooit aan gedacht dat er meer topics bestaan dan het voorstel topic? Hophop ga eens rondkijken en welkom. |
|
quote:Zo vaak zie ik dat woord nou ook weer niet hier. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Kankeren is redelijk geaccepteerd in de werkwoordvorm, maar als zelfstandig naamwoord wat minder. Maar daarnaast, het interesseert me allemaal geen fuck. Nog zo stoere internet warrior. |
|
ik vind ook dat dat woord te pas en te onpas gebruikt wordt hier, ik stoor me er echt aan. Fuck the world and fuck you |
|
Jij zeker ja. Disko Disko Partizani |
|
quote:Anarchism for teh win!!1one! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Alsjeblieft zeg, mevrouw gaat sentimenteel doen. Hou op! |
|
mental gebruikt het alleen maar omdat het ongeveer het enige woord is wat hij correct kan spellen, de rasanalfabeet. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: gaaf... ik zie weer mogelijkheden *googled voor grote fotos van ronnie tober, ron brandsteder en iggy pop (die laatste voor zn heerlijke strakke lichaam...)...photoshoppen jeeeeeej... *es kijken of ze net zulke lieve mailtjes kan sturen als morgil! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Hee joh wat doe je nou? Het is een wijf en ze is nieuw, dat is toch helemaal jouw straatje? |
|
quote: Ahum Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oja? ik heb anders nog geen foto gezien. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |