|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een zwarte pick up truck |
|
Een Renauld Mégane |
|
quote:Als mijn mondeo'ke het begeeft word't ook een focus Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Zeker doen!! Mijn pa heeft een mondeo en hij vindt de focus veel leuker. Hij wou al wisselen. Rijdt echt enorm fijn ! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote:Ik weet hoe ze rijden, tzijn fucking wilde beesten!!! (als ge ze een beetje kweekt) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:En of het wilde beesten zijn... Graauwwwwwwwww Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
das de mijne (denk er wel een donkerblauwe kleur bij en donkere ramen) en die van mijn pa durf ik ook wel eens lenen (hoewel ik er bij het achteruitrijden al eens een Suzuki GSX750 mee heb om(welja op-)gereden Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: AAAARGH, moto's omrijden !! , bend over and prepare for crowbar punishment I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik kan U zeggen dat het nogal kraakte toen ik eraf reed! Haha, resultaat: voetrem eraf, licht eraf, spiegels eraf, 2 uitlaat gekrast/gekraakt, zijwanden gekraakt... Ik stond dus geparkeerd, zie door het hoge raam van de pick-up de moto (die verkeerd geparkeerd stond voor een straat, en dus in geen parkeervak)... ik rij met raam van mijn stoere dikke jeep open, en een vet potje metal achteruit... krakkrakkrak... Stap uit, jeep zit zo 20 cm hoger dan normaal...zie ik overal plasticken paaltjes staan, tzal dat dus wel zijn... niet dus... Denk wel, twas net naast hogeschool, en twas net proclamatie,... dus buiten die 561311.152156466 leerlingen heeft niemand mijn zien staan..... Aan de pick-up was er een schram van 2 cm op het plastick van het achterlicht. De volgende keer blijf ik gewoon op die motor staan, zodat niemand het merkt. Haha. Je kan me de bout hachelen! |
|
En deze koop ik wanneer ik een eigen tankstation heb... of wanneer wagens op water rijden: Je kan me de bout hachelen! |
|
In die van mijn vader Droomauto: zwarte Calibra 2.8i Of een Chevrolet Camino |
|
quote: Dit zijn echte schaap-de-mensen-van-je-bumper bakken |
|
quote: Dat wil ik ook... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Zwarte corsa's rulen! Vooral als ze 'n hoes om 't stuur hebben met koeienvlekken!!! En als ze natuurlijk ook nog 's een voorruitsticker met Six Feet Under daarop hebben, dan heerschen ze helemaal ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Je moet die van mij eens zien. Dat is echt een karikatuur van een auto. |
|
quote:das mijn nieuwe Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:quit it Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
mijn karretje zonder tribal op motorkappie Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hier zou ik later wel in willen rijden, als ik het geld ervoor had. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik bezit nog steeds een chevy camaro, maar ben bezig met een revisie dus op het moment rijdt hij niet. zelfde model jaar en kleur verder heb ik nog ter beschikking: 2001 Mercedes benz Vito 110cdi 1996 peugeot 306 2003 ford fiesta 1994 mercedes 300 ce [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 24-05-2003 12:46] |
|
ik mocht gisteren afrijden. uiteraard in 1 keer gehaald nu rijd ik dus rond in een gele kever Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Wat een auto he dames en heren Volkswagen Vento automaat met cd speler [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 29-05-2003 22:15] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: geiol |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |