|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:zekers ding is te lelijk om gejat te worden |
|
quote:Dit is een Se ofzoiets. Van me ouders overgenomen, schuurt goed, lekker stabiel. |
|
quote: Ik heb een zwarte Crossa uit 1990 ..."Hate can only create more hate"... |
|
Met zo'n kartonnen bodem? |
|
Hmm.. nogal populair op zm die corsa's ... Ik hou het voorlopig bij mijn Fiesta .. |
|
quote: Ik ken twee superzware broertjes, 135 en 170 kg ofzo, die hadden vroeger één 205'fje, leek verlaagd als ze erin zaten Nu hebben ze elk een San Yong (spelling) terreinwagen: kan er beter tegen vinden ze zelf. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
"Die bodem ies van khartonn!" (die pizza crossa had dat dan weer niet - oude iglo reclame voor diepvriespizza's-) |
|
quote: De bodem van mijn auto is gelukkig ietsje beter dan dat! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wel krokant dus |
|
quote: Zeker! En hier en daar een opening, zodat hij ook kan ademen ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb enkele weken zitten rondsjezen met een Peugeot 307, een leenwagen die ik mocht gebruiken voor een project v h werk: luxe enzo alom, maar dat vloekt gewoon, bovendien rijd dat ding als een dweil: makke motor (wsl basis met 90pk) en een te zware koets met een vrij logge wegligging. Morgen weer (als het totaal geen motorweer is) met de eigenste Clio I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: vooral aan de onderkant zeker, voor t Flinstones voetwerk!!!!!!! |
|
Ik zie het al, jij bent punten aan het scoren bij Chelman, hehe. Clio heb ik eens in gerden, dat dingetje haalde de 200 met gemak zeg! [edit]reactie op gunman[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 13-05-2004 0:22] |
|
quote: Juist! Ik moet ook eens in de week nieuwe kisten halen ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zeepkisten |
|
Nee, legerkisten ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
quote: 200 met een clio??De mijne niet, of dan ga ik die dieselpomp toch aardig mogen bijregelen Niet dat dat niet kan , maar het geeft een hoop afstelproblemen, het is zo'n diesel van de oude soort, dus meer power geeft meestal meer roet: ik heb met mijn vorige bak, een stokoude Fiësta, flink zitten experimenteren op dat gebied. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hij is belg he? quote: Ik heb dus een 307. een 2.0 HDI met 110pk af fabriek. Die van mij heb ik gechipped naar 130. Die van mij heeft het extra vermogen nodig want ik heb er werkelijk elke beschikbare optie erop gedouwd dat Peugeot in de aanbieding had. Wat de wegligging betreft....ik vind hem juist veel strakker dan veel andere peugeot's waarin ik eerder heb mogen crossen. Hij zweeft iig niet. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-05-2004 7:40] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Iemand bood me laatst aan om een XR2i motor in mijn Fiesta 1.1 te gooien .. schijnt er zo in te passen.. vraag me alleen af of de ophanging en remmen e.d. dat allemaal wel ok trekken.. maar het geeft me zoiezo teveel rompslomp.. ik hou het voorlopig wel gewoon bij mijn 1.1 (à 150 k/m u max) |
|
ik rij in een grijze auto |
|
quote: Kewl.. heeft hij ook wielen, ramen en lampen? Dan lijkt hij afgezien van de kleur wel redelijk op die van mij |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |